ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱, Shandong Road, Shinan District, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : دفتر مرکزی شرکت ما در شهرهای معروف صنعتی و کم تجارت چینگدائو ، شاندونگ ، چین واقع شده است. ما به عنوان یک گروه در زمینه ادغام فرآوری ، تولید و تجارت ، هفت کارخانه تولیدی با مرکز آبکاری و درمان سطح ایجاد کرده ایم. با ۳۵ سال تجربه ، ما همکاری خوبی با بسیاری از کارخانه های بزرگ داریم.ما در ریخته گری ، مهر زنی ، جعل ، جوشکاری و غیره حرفه ای هستیم ... ما می توانیم انواع مختلفی از محصولات را ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دفتر مرکزی شرکت ما در شهرهای معروف صنعتی و کم تجارت چینگدائو ، شاندونگ ، چین واقع شده است. ما به عنوان یک گروه در زمینه ادغام فرآوری ، تولید و تجارت ، هفت کارخانه تولیدی با مرکز آبکاری و درمان سطح ایجاد کرده ایم. با ۳۵ سال تجربه ، ما همکاری خوبی با بسیاری از کارخانه های بزرگ داریم.
    ما در ریخته گری ، مهر زنی ، جعل ، جوشکاری و غیره حرفه ای هستیم ... ما می توانیم انواع مختلفی از محصولات را با توجه به نقاشی ها یا نمونه های مشتریان تولید کنیم ، با تمرکز بر روی دسته مواد آهن ، فولاد ، فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم و غیره
    کارخانه ما مساحت ۳۰۵۰۰ متر مربع را پوشش می دهد و اکنون بیش از ۵۰۰ کارمند از جمله ۲۶ مهندس ارشد و ۱۰۰ تکنسین داریم. ما خود را به مقیاس بزرگ و نوع جدیدی از صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگار با محیط زیست فوران تولید فرآیند ریخته گری موم و تجهیزات عملیات حرارتی از دست رفته و تجهیزات ماشینکاری کامل و پیچیده متعلق کردیم.
    ما یک تیم کاملاً رقابتی با فناوری روز ، مدیریت عالی و صداقت هستیم. ما مرکز تحقیق و توسعه و سیستم ایجاد کردیم. ما با برخی از کالج های معروف در داخل و خارج از کشور همکاری داریم. ما سیستم خدمات مشتری را در سراسر جهان ارائه می دهیم. اکنون محصولات ما به بیش از ۳۰ کشور مانند ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، اسپانیا ، روسیه ، مالدیو ، انگلیس و کلمبیا و غیره صادر شده است ... شبکه فروش در خاورمیانه ، آفریقا ، اروپا و آمریکا است.
    ما نگران مشتریان هستیم و به نوآوری و توسعه ادامه می دهیم. شرکت ما همیشه برای کیفیت و اعتبار تلاش می کند و ما توسط تأیید شده ایم.
    با بیش از ۲۰ سال تجربه در این زمینه ، ما محصولات خود را با موفقیت در صادرات ده ها کشور مانند ایالات متحده ، کانادا ، ایتالیا ، فنلاند ، اتریش ، اسپانیا و مالدیو با طیف وسیعی از تجهیزات پزشکی ، قطعات خودرو ، امکانات عمومی ، قطعات ماشین آلات و بسیاری از مناطق دیگر. به طور جدی به دلیل ماندگاری ، اطمینان و کارآیی ، مشتریان ما بسیار مورد ستایش قرار گرفته اند.
    سالها است که دائماً در حال یادگیری و پیشرفت هستیم. پس از سالها توسعه ، در حال حاضر خطوط تولید بی نقص و کارآمد داریم که می تواند خواسته های مشتریان مختلف را برآورده کند. در همین حال ، ما در این صنعت با مزایای زیر تولید می شویم:
    مهر:
    ۱. تجهیزات تولید: ۳۰ دستگاه ماشین مهر زنی. پانچ برجک ؛
    ۲. تجهیزات پردازش: ۶ مجموعه از مرکز ماشینکاری و غیره
    ۳. درمان سطح: سنگ زنی ، پرداخت ، آبکاری ، پوشش سیاه ، آندایزینگ و غیره
    ۴. بازرسی کیفیت: ابزار نمایش و غیره
    ریخته گری آلیاژ آلومینیوم / روی:
    ۱. تجهیزات تولید: ۱۵ مجموعه ماشین آلات ریخته گری ؛ ۲ خط ریخته گری شن و ماسه ۱ خط ریخته گری قالب دائمی.
    ۲. تجهیزات پردازش: ۶ مجموعه از مرکز ماشینکاری و غیره
    ۳. درمان سطح: سنگ زنی ، پرداخت ، آبکاری ، پوشش سیاه ، آندایزینگ و غیره
    ۴. بازرسی کیفیت: ابزار نمایش و غیره
    تولید سفارشی با توجه به نیاز مشتری از مزایای ماست
    اگر درخواستی دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید.
    استقبال از پرس و جو خود را. ما بهترین خدمات ، قیمت ، کیفیت و تحویل را تضمین می کنیم ، تامین کننده قابل اعتماد شما باشید. ما اطمینان داریم که از کار با ما ناامید نخواهید شد.

    بستن