ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Chengxi Industry Zone, Yongkang, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت یونگ کانگ تیانژ الکتریک ، آموزشی ویبولیتین (شرکت ثبت شده ما در به نام شرکت ما در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. ما عمدتا وسایل آشپزخانه ، لوازم برقی و تجهیزات پذیرایی تولید می کنیم.محصولات ما با هدایت ایده مدیریت "کیفیت و اعتبار در مورد همه چیز تصمیم می گیرند" از محبوبیت گسترده ای برای فناوری نفیس ، طراحی زیبا ، سبک عملی ، کیفیت و قیمت مناسب برخوردار می شوند. تیم ما تمام مراحل پردازش شده و تمام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت یونگ کانگ تیانژ الکتریک ، آموزشی ویبولیتین (شرکت ثبت شده ما در به نام
    شرکت ما در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. ما عمدتا وسایل آشپزخانه ، لوازم برقی و تجهیزات پذیرایی تولید می کنیم.
    محصولات ما با هدایت ایده مدیریت "کیفیت و اعتبار در مورد همه چیز تصمیم می گیرند" از محبوبیت گسترده ای برای فناوری نفیس ، طراحی زیبا ، سبک عملی ، کیفیت و قیمت مناسب برخوردار می شوند. تیم ما تمام مراحل پردازش شده و تمام شده را با توجه به استانداردهای دقیق مدیریت کیفیت بررسی می کند. علاوه بر شهرهای بزرگ و میانی چین ، محصولات ما به آمریکا ، اروپا ، روسیه ، ژاپن و کره صادر می شود. و از لطف زیاد مشتریان برخوردار شوید. اکثر محصولات ما از تاییدیه عبور کرده اند.
    در همین حال ، ما خدمات کاملاً حرفه ای ارائه می دهیم ، به مشتریان خود کمک می کنیم بودجه خود را برآورده کنند و فروش خود را افزایش دهند و ما را شرکای ارزشمندی کنیم. بیایید با هم برای موفقیت و ایجاد آینده ای روشن همکاری کنیم.
    این شرکت برای تبدیل شدن به یک تجارت آینده نگر و مرفه ، ضمن همگام با گسترش سیستم های توزیع و هدایت چرخش خرده فروشی با تواضع و سیاست مشتری مداری ، همیشه به خواسته ها و خواسته های مشتریان گوش می دهد. در این بین ، پرسنل فداکار قطعاً محصولات با کیفیت و خدمات سریع و برجسته را ارائه خواهند داد.

    بستن