ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Haihe Rd, Environment-Protection Ind Zone, Jimo, Qingdao, China
  • درباره ما : (چینگدائو) شرکت با مسئولیت محدود یکی از معروف ترین هاستتولید کنندگان / صادر کنندگان / توزیع کنندگان در شمال چین و در زمینه طراحی ، ساخت و تجارت ظروف آشپزخانه و کارد و چنگال از جنس استنلس استیل تخصص دارد.از زمان تاسیس این شرکت در سال ۱۹۹۶ ، به مدت ۲۴ سال در همه مشکلات و ماجراها راه خود را دنبال کرده است.مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع زیربنای تولید به سبک باغ و بیش از ۴۰۰۰ متر مربع پایه اداری مدرن د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    (چینگدائو) شرکت با مسئولیت محدود یکی از معروف ترین هاست
    تولید کنندگان / صادر کنندگان / توزیع کنندگان در شمال چین و در زمینه طراحی ، ساخت و تجارت ظروف آشپزخانه و کارد و چنگال از جنس استنلس استیل تخصص دارد.
    از زمان تاسیس این شرکت در سال ۱۹۹۶ ، به مدت ۲۴ سال در همه مشکلات و ماجراها راه خود را دنبال کرده است.
    مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع زیربنای تولید به سبک باغ و بیش از ۴۰۰۰ متر مربع پایه اداری مدرن دارد و مجهز به یک ساختمان آپارتمانی به سبک خانگی و امکانات تفریحی ورزشی است. بیش از ۳۰۰ کارمند وجود دارد و از سیستم برای همگام سازی کامل تحقیق و توسعه استفاده می شود پروژه پذیرفته شده است.
    کارد و چنگال از جنس استنلس استیل محصولات اصلی ماست که از زمان شروع کار صادرات آن را به بازارهای جهانی انجام داده ایم. طراحان ما روند طراحی الگوهای جدید را دنبال می کنند ، ما ]و سفارشی سازی را نیز می پذیریم.
    ما بیشتر و بیشتر به دنبال تولید تکنولوژی نفیس ، طراحی نفیس تر و حالت فروش پیچیده تر هستیم.
    درخواست ظاهر ، مدل خدمات و سایر حق ثبت اختراع را داده است. علامت تجاری ثبت شده در اتحادیه اروپا ، روسیه ، آمریکا ، کره جنوبی و ژاپن ثبت شده است. ما در لیست کردیم و در آگوست ۲۰۱۷ به یک شرکت عمومی تبدیل شدیم.
    مخفف سهام: ؛ کد موجودی: ۸۷۱۸۴۴.

    بستن