ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : L-۱۷۱۷, ۱۷۱۸, ۵۲# Harbin Road, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : چینگدائو شرکت ، با مسئولیت محدود متخصص در کمربند زنجیره ای و زنجیره ای ، طناب سیم و کابل. سیم پیچ طناب سیم ، سخت افزار تنظیم ، اتصال دهنده های دریایی ، تسمه و بلند کردن بلند کردن. دستگاه بالابر ، محصولات کنترل ، حمل و نقل کالا ، ابزارها و سایر محصولات.ما در چینگدائو ، چین واقع شده ایم که بسیار راحت و مجاور بندر فرودگاه بین المللی چینگدائو و کانتینر بار است.اعتبار شرکت ما بر اساس کیفیت ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو شرکت ، با مسئولیت محدود متخصص در کمربند زنجیره ای و زنجیره ای ، طناب سیم و کابل. سیم پیچ طناب سیم ، سخت افزار تنظیم ، اتصال دهنده های دریایی ، تسمه و بلند کردن بلند کردن. دستگاه بالابر ، محصولات کنترل ، حمل و نقل کالا ، ابزارها و سایر محصولات.
    ما در چینگدائو ، چین واقع شده ایم که بسیار راحت و مجاور بندر فرودگاه بین المللی چینگدائو و کانتینر بار است.
    اعتبار شرکت ما بر اساس کیفیت ، ایمنی و خدمات ساخته شده است. ایمنی در همه بازارها حیاتی است و از یک محصول با کیفیت که توسط یک شرکت قابل اعتماد پشتیبانی می شود شروع می شود. تمام محصولات تحت استاندارد دقیق کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه مداوم تولید می شوند و اطمینان حاصل می کنند که جدیدترین محصولات تولید شده را با استفاده از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین فناوری ها دریافت می کنید.
    محصولات اصلی: اتصال دهنده های فولاد ضد زنگ ، طناب سیم فولادی ، زنجیره ای ، کنترل بار ، تجهیزات بالابری ، قلاب ، غل و زنجیر ، پیچ و مهره ، پل جغجغه ای
    ما مشتریان را در اولویت خود قرار می دهیم. یکی از مهمترین اولویت ها این است که اطمینان حاصل کنیم سیستم مدیریت کیفیت ما در سطح جهانی است ، بنابراین خدماتی که ارائه می دهیم سازگار و بهترین در بازار است. ما در اینجا منتظر شما هستیم!

    بستن
محصولات
قلاب لنگر پیچ آمریکایی G2150
قاب نوع JIS Turnbuckle
قلاب حلقه قلاب آلیاژی رنگارنگ رز نیکل کروم برنجی
لینک سریع مثلث زینک اندود
پیچ چشمی فورج Din580
قلاب ضربه محکم و ناگهانی قایق چشم ثابت برنجی جامد
چرخ خیاطی برای زنجیر بافته پلی استر
لنگر دریایی HHP نوع دلتا
زنجیر لینک استیل Din766
نوع D End Joining Shackle
کنتر شاکل
بند بست ASTM B30.9 بار