ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۲۲ Dian Xin Road, Fushan, Yantai, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت بسته بندی ، آموزشی ویبولیتین یکی از بزرگترین تولید کنندگان بسته بندی نرم در چین ، حتی آسیا و اقیانوسیه است. در سال ۱۹۹ تاسیس شد و با شعار "سخت کوشی و مدیریت ناب برای تولید محصولات عالی در خدمت مشتریان" به طور مداوم در حال تکامل و نوآوری است. ما یک شرکت مشهور در صنعت بسته بندی نرم پلاستیکی بوده و تمرکز خود را بر ارائه انواع کیسه ها و راه حل های بسته بندی سفارشی برای صنایع غذایی ، بست ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بسته بندی ، آموزشی ویبولیتین یکی از بزرگترین تولید کنندگان بسته بندی نرم در چین ، حتی آسیا و اقیانوسیه است. در سال ۱۹۹ تاسیس شد و با شعار "سخت کوشی و مدیریت ناب برای تولید محصولات عالی در خدمت مشتریان" به طور مداوم در حال تکامل و نوآوری است. ما یک شرکت مشهور در صنعت بسته بندی نرم پلاستیکی بوده و تمرکز خود را بر ارائه انواع کیسه ها و راه حل های بسته بندی سفارشی برای صنایع غذایی ، بسته بندی ، حمل و نقل و داروسازی گذاشته ایم. ما عمدتا کیسه های زیپ ، کیسه های کشویی ، کیسه های پلی تخت و کیسه های کف صاف را در و سایر مواد چند لایه عرضه می کنیم.
    اکنون حدود ۱ هزار کارمند دارد که حدود ۵۸ ، ۶۶۶ متر مربع با ظرفیت ماهانه تا ۲ هزار تن را اشغال می کند و به بیش از ۵۰ کشور صادر می کند ، یعنی ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن ، استرالیا ، نیوزیلند و فرانسه ، آلمان ، هلند ، اسپانیا و غیره آزمایش و برای آزمایش درجه مواد غذایی آمریکایی و اروپایی. كنترل كیفیت را كنار بگذاریم ، باگمارت احساس كرد كه مدیریت ناب مسئله اساسی دیگری در طول توسعه است. ما به عنوان یک پیشرو در صنعت خود ، گواهینامه صادر شده توسط سیستم های را گذرانده ایم. علاوه بر این ، ما توسط ملی ، آمریکایی و (کنسرسیوم کوچک انگلیس) تأیید شده ایم. علاوه بر این ، ما به عنوان یک تامین کننده مشهور در صنعت کیسه های پلاستیکی ، ما از حسابرسی دقیق کارخانه مانند و غیره عبور کرده ایم.
    با کیفیت استاندارد از سال ۱۹۹۹ ، شهرت و اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان در داخل و خارج از کشور را به دست آورد.
    ما مشتاقانه منتظر ملاقات دوستان جدید از سراسر جهان برای توسعه و ارتقا خودمان هستیم!

    بستن
محصولات
برچسب
جعبه هدیه
جعبه پیتزا
جعبه راه راه
کیف جشنواره
کیسه کاغذی هنری
کیسه کاغذ کرافت
لیوان یکبار مصرف قهوه
جعبه گل
OPP bag
PP bag
Saddle bag