ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۸, Zone ۳, Xiaoluju Industry Park, Tianqiao District, Jinan, Shandong, China
  • درباره ما : دارای دو مارک است. یکی است ، دیگری . این یک تولید کننده خط پردازش اکستروژن است که متخصص در تولید دستگاه های اکستروژن مانند دستگاه غذای حیوانات خانگی ، دستگاه پروتئین سویا ساختاری ، دستگاه پوسته ذرت ، ماشین آلات ساخت برنج مواد غذایی و غیره است ... شرکت ما ۱۰ سال است ، تجربه ساخت. شما می توانید خدمات حرفه ای را دریافت کنید.شرکت در شهر جینان واقع شده است که شهر پرش استان شاندونگ است ، شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دارای دو مارک است. یکی است ، دیگری . این یک تولید کننده خط پردازش اکستروژن است که متخصص در تولید دستگاه های اکستروژن مانند دستگاه غذای حیوانات خانگی ، دستگاه پروتئین سویا ساختاری ، دستگاه پوسته ذرت ، ماشین آلات ساخت برنج مواد غذایی و غیره است ... شرکت ما ۱۰ سال است ، تجربه ساخت. شما می توانید خدمات حرفه ای را دریافت کنید.
    شرکت در شهر جینان واقع شده است که شهر پرش استان شاندونگ است ، شرکت ما دارای تیمی از متخصصان است که مدتهاست در این زمینه ماشین آلات غذایی کار می کنند ، بنابراین محصولات ما می توانند با فن آوری پیشرفته بین المللی همان سطح را حفظ کنند .
    ما ماشین آلات خود را به کشورهای مانو در جهان مانند آمریکا ، انگلیس ، آلمان ، هند ، مجارستان ، اندونزی ، نپال ، کنیا و غیره ، حدود ۱۰۰ کشور صادر کرده ایم. گردش مالی سالانه حدود ۲۵ میلیون است.
    اصول شرکت ما "با کیفیت" زندگی می کند که توسط خلقت توسعه می یابد "، بنابراین تیم ما با محصولات فن آوری پیشرفته شهرت خوبی کسب می کند.
    دستگاه های ما توسط تأیید شده اند. کیفیت ماشین تضمین شده است.
    مشتاقانه منتظر همکاری و ایجاد یک رابطه تجاری واقعی با شما هستیم. خوش آمدید به شرکت ما مراجعه کنید! ! !

    بستن