ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸ Tianfeng Road, Yongfeng Industrial Park, Tianchang, Chuzhou, Anhui, China
  • درباره ما : واقع در پایین دست رودخانه یانگ تسه ، استان آنهویی شرقی است. (این شرکت) حدود ۵۰ کیلومتر با نانجینگ و یانگژو فاصله دارد. کارخانه تولید مدرن آن در حومه شرقی تیانچانگ واقع شده است ، شهری باستانی که دارای هزاران سال تاریخ فرهنگی ، استعدادهای پیشرفته کهکشان و مناظر زیبا است. علاوه بر این ، این شرکت سرمایه گذاری مشترک تخصصی کشور است که مجموعه های یکبار مصرف تزریق ، سرنگ استریل ، محصولات گازدار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در پایین دست رودخانه یانگ تسه ، استان آنهویی شرقی است. (این شرکت) حدود ۵۰ کیلومتر با نانجینگ و یانگژو فاصله دارد. کارخانه تولید مدرن آن در حومه شرقی تیانچانگ واقع شده است ، شهری باستانی که دارای هزاران سال تاریخ فرهنگی ، استعدادهای پیشرفته کهکشان و مناظر زیبا است. علاوه بر این ، این شرکت سرمایه گذاری مشترک تخصصی کشور است که مجموعه های یکبار مصرف تزریق ، سرنگ استریل ، محصولات گازدار ، محصولات غیر بافته شده ، محصولات پنبه ای و بانداژ و غیره را تولید می کند.
    کارخانه جدید با سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیون در سال ۲۰۰۲ ساخته شد. مساحت آن تقریباً ۵۰ هکتار و با مساحت ساخت ۴۵۰۰۰ متر مربع شامل ۲۵۰۰۰۰۰۰ متر مربع کلاس ۱۰۰۰۰۰ فضای تمیز است. اتاق های تمیز و آزمایشگاه های بیوشیمیایی و فیزیکی آن کاملاً مطابق با استانداردهای ساخته شده اند و آزمایشگاه های فوق مجهز به انواع دستگاه های پیچیده آزمایش هستند.
    با تجهیزات پیشرفته ساخت ، ابزار آزمایش جامع و مهارت های فنی قوی ، سالانه ۱۰۰ میلیون دستگاه انتقال خون و دستگاه های تزریق یکبار مصرف دارد. ظرفیت تولید و پردازش ۳۰۰ میلیون سرنگ یکبار مصرف استریل ، و همچنین محصولات گاز ، محصولات غیر بافته شده ، محصولات پنبه ای و بانداژ ، مجموعه وریدهای پوست سر و نوار خون و غیره را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
    "کیفیت اول و ارائه محصولات و خدمات رضایت بخش به مشتریان" سیاست کیفیت آن است. همیشه تأمین نیازهای مشتری از طریق مواد اولیه استثنایی و مدیریت دقیق پیگیری بی پایان است. این شرکت مانند همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان قدیمی و جدید دارد!

    بستن
محصولات
سوزن هیپودرمیک
سوزن هیپودرمیک
سوزن ساکن
لانست خونی
سرنگ انسولین
سرنگ انسولین
سرنگ تزریقی
سرنگ تغذیه
ماسک تنفسی بیهوشی
لوله انتقال خون
ست ورید سر
پنبه