ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۰۱۰-۱, No. ۳۸۰ Qishan Road, Huli District, Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : به شرکت تجارت بین المللی خوش آمدید. ما تولید کننده و صادر کننده حرفه ای پودر ملامین برای ساخت کارد و چنگال هستیم. کارخانه ما در شهر گانژو ، استان جیانگشی ، چین است. کارخانه ما مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد ، ما بیش از ۱۰۰۰ کارمند داریم ، فروش سالانه زیادی دارد که بیش از ۶۷ میلیون دلار است. امکانات مجهز و کنترل کیفیت عالی در تمام مراحل تولید ما را قادر می سازد تا خواسته مشتری را تضم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به شرکت تجارت بین المللی خوش آمدید. ما تولید کننده و صادر کننده حرفه ای پودر ملامین برای ساخت کارد و چنگال هستیم. کارخانه ما در شهر گانژو ، استان جیانگشی ، چین است. کارخانه ما مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد ، ما بیش از ۱۰۰۰ کارمند داریم ، فروش سالانه زیادی دارد که بیش از ۶۷ میلیون دلار است. امکانات مجهز و کنترل کیفیت عالی در تمام مراحل تولید ما را قادر می سازد تا خواسته مشتری را تضمین کنیم. به دلیل کیفیت بالا و خدمات به مشتری ، بسیاری از مشتریان جهانی را از آمریکای جنوبی ، آسیای شرقی ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا به دست آورده ایم.
    ما در تولید پودر آمینوپلاستیک (عمدتا به لوازم الکتریکی پلاستیکی) ، پودر پرس ملامین (عمدتا برای تولید ظروف پلاستیکی ملامین) و پودر لعاب ملامین تخصص داریم. علاوه بر این ، ما دو خط تولید فرمالدئید داریم که تولید بالایی از ۱۰۰۰۰۰ تن دارد. ظرفیت پودر پرس ملامین تا ۲۰۰۰۰ تن در سال می رسد. ظرفیت پودر پرس اوره ۵۰۰۰۰ تن در سال است. و ما ۱۰۰۰ تن خروجی پودر لعاب داریم. از پودر لعاب برای تمیز کردن سطح ظروف استفاده می شود. ما بیشترین سهم بازار را در چین داریم. ما پودر پرس ملامین به طور متوسط ​​ماهانه ۱۸۰۰ تن و پودر لعاب ملامین به طور متوسط ​​۳۰۰ تن در ماه می فروشیم.
    کیفیت و رضایت مشتری از علاقه های اصلی ما است. ما توانایی ارائه طراحی های نوآورانه و همچنین ساخت بر اساس نیاز مشتری را داریم. این امر ما را قادر می سازد تا به تناسب ترجیحات متنوع مشتریان خود از کشورهای گوناگون پاسخ گوییم. ما معتقدیم آینده ما با انتظارات مشتریان مرتبط خواهد بود و هدف ما فراتر رفتن از محدوده انتظارات است. ما منتظر فرصتی برای تأمین نیازهای خاص شما هستیم.

    بستن