ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۱۲ Shuangyuan Road, Jihongtan Subdistrict, Chengyang District, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت بسته بندی پلاستیکی ، با مسئولیت محدود در چینگدائو با تجربه تولید غنی و توانایی تحقیق و توسعه فراوان واقع شده است.این شرکت با پایبندی به مفهوم حفاظت از محیط زیست ، متعهد به توسعه پایدار محیط زیست است. ما با موفقیت مواد و محصولات کاملاً تجزیه پذیر و مناسب برای صنعت بسته بندی و لوازم جانبی آن را تولید کرده ایم.واکنش به زباله ؛ کاتیون ، ارتقا استفاده مجدد از منابع ، در مجموع نزدیک به ۵۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بسته بندی پلاستیکی ، با مسئولیت محدود در چینگدائو با تجربه تولید غنی و توانایی تحقیق و توسعه فراوان واقع شده است.
    این شرکت با پایبندی به مفهوم حفاظت از محیط زیست ، متعهد به توسعه پایدار محیط زیست است. ما با موفقیت مواد و محصولات کاملاً تجزیه پذیر و مناسب برای صنعت بسته بندی و لوازم جانبی آن را تولید کرده ایم.
    واکنش به زباله ؛ کاتیون ، ارتقا استفاده مجدد از منابع ، در مجموع نزدیک به ۵۰ شهر در سراسر کشور را فراهم می کند.
    ما با حمایت از ایمنی غذا ، روابط همکاری طولانی مدت با شرکت های بزرگ مواد غذایی داخلی و بین المللی برقرار کرده ایم و به طور فعال در حال تولید محصولات با کیفیت غذایی قابل تجزیه هستیم.
    ابتدا اصرار به علم و فناوری ، چینگدائو ژوشی ۱۰ میلیون سرمایه گذاری کرده است تا از تحقیق و توسعه پشتیبانی کند و ده ها حق ثبت اختراع داخلی و خارجی را در اختیار داشته باشد.
    بر اساس تولید و وضعیت سفارش ما ، ما در نظر داریم که یک کارخانه جدید با ظرفیت ۱۰۰ تن ظرف ۳-۵ سال آینده در روز سرمایه گذاری کنیم. افزایش سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه برای تولید محصولات قابل تولید.
    در ژوئن سال ۲۰۲۰ ، شرکت بسته بندی چینگدائو ، با مسئولیت محدود ۱.۵ میلیارد یوان یوان در شرکت پلاستیک چینگدائو ، با مسئولیت محدود ، که ۴۵ درصد سهام را در اختیار دارد ، سرمایه گذاری خواهد کرد. از ژوئیه سال ۲۰۲۰- ، تمرکز خود را بر فروش و بازاریابی قرار می دهند.
    برای آینده ای بهتر ، ما با شما همکاری خواهیم کرد تا جهان را تغییر دهیم.

    بستن