ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان آرژانتین-خیابان الوند-نبش کوچه آفرین-ساختمان الوند-پلاک ۳۱-طبقه چهارم-واحد ۷ و ۸
  • درباره ما : شرکت حمل و نقل بین المللی ایران هماهنگ بار در سال ۱۳۶۷ تاسیس شده است. در سالهای ابتدایی تاسیس شرکت ایران هماهنگ بار عمدتاً تمرکز شرکت بر روی حمل های هوایی بود که باعث موفقیت در توسعه انواع حمل ها هوایی و ترکیبی شد. بنابر سیاست شرکت مبنی بر توسعه و فراگیر شدن سرویس ها ما بر آن شدیم که سرویس های زمینی و دریایی و ترانزیت را راه اندازی نمائیم در این راستا با استفاده از نماینده های خبره و کار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حمل و نقل بین المللی ایران هماهنگ بار در سال ۱۳۶۷ تاسیس شده است. در سالهای ابتدایی تاسیس شرکت ایران هماهنگ بار عمدتاً تمرکز شرکت بر روی حمل های هوایی بود که باعث موفقیت در توسعه انواع حمل ها هوایی و ترکیبی شد. بنابر سیاست شرکت مبنی بر توسعه و فراگیر شدن سرویس ها ما بر آن شدیم که سرویس های زمینی و دریایی و ترانزیت را راه اندازی نمائیم در این راستا با استفاده از نماینده های خبره و کارا شروع به انجام حمل های فوق نمودیم.

    همچنین حضور افراد خبره، حرفه ای و با دانش همچنین داشتن سخت افزار مناسب باعث حضور موفقیت آمیز گروه ما در سراسر گیتی گردید.

    توانایی ما در پیش بینی شرایط بازار و تقاضا مشتریان، گرد آوری و آموزش افراد و دارا بودن عملیات قوی، باعث افزایش گردش مالی، افزایش سودآوری و همچنین برتری در رقابت می شود. معرفی پویا، مهارت در مکاتبات و مذاکرات باعث ایجاد شراکت قوی در دنیای امروزی گردید.

    امیدواریم بهترین خدمتی که مناسب مشتریان هست را ارائه دهیم.

    گروه شبکه بین المللی وین ( WIN ) که دفتر مرکزی آن در سوئیس واقع است یکی از بزرگترین شبکه های فورواردری در دنیا می باشد که در تمام کره خاکی دفتر نمایندگی دارد. برای دیدن این شبکه عظیم می توانید از سایت www.winlogistics.com بازدید فرمائید. شرکت ما نماینده انحصاری این فورواردر عظیم در ایران می باشد که عضویت ما در سایت رسمی WIN ثبت گردیده است

    بستن