ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴, ۳rd Floor, No. ۲۱, Tiyun Road, Guizhou Neighborhood Committee, Ronggui Town, Shunde District, Foshan City, Guangdong Province, China
  • درباره ما : ما یک شرکت متخصص در زمینه طراحی ، ساخت و لوازم جانبی وسایل برقی برای افراد عادی و افراد کم شنوا یا نابینا یا کم بینا هستیم. این شرکت در شهر استان گوانگدونگ واقع شده است که برای حمل و نقل مناسب است.ما سیستم زبان خودمان را توسعه داده ایم که در محصولات ما استفاده می شود. این سیستم متفاوت از سنتز گفتار ، از گفتار انسانی دیجیتالی شده با ذخیره اتباع کشورهای مختلف استفاده می کند. در عین حال ، م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک شرکت متخصص در زمینه طراحی ، ساخت و لوازم جانبی وسایل برقی برای افراد عادی و افراد کم شنوا یا نابینا یا کم بینا هستیم. این شرکت در شهر استان گوانگدونگ واقع شده است که برای حمل و نقل مناسب است.
    ما سیستم زبان خودمان را توسعه داده ایم که در محصولات ما استفاده می شود. این سیستم متفاوت از سنتز گفتار ، از گفتار انسانی دیجیتالی شده با ذخیره اتباع کشورهای مختلف استفاده می کند. در عین حال ، محصولات ما با بریل نیز مشخص شده اند که می تواند راحتی بیشتری را برای افراد نابینا فراهم کند. پرده ها می توانند با لمس بریل اطلاعات را بدست آورند.
    اکنون برخی از لوازم برقی ابتکاری مانند اجاق گاز بریل سرگرمی ، اجاق گاز القایی ، کتری برقی ، و غیره ... بازارهای اصلی محصولات ما آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، خاورمیانه ، جنوب شرقی آسیا ، استرالیا و نیوزیلند.
    ما از مشتریان جدید و قدیمی از اقشار مختلف استقبال می کنیم تا برای روابط تجاری آینده و موفقیت متقابل با ما تماس بگیرند.

    بستن