ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jielutou Village Ind. Zone, Shangwang Street, Ruian, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ماشین آلات بسته بندی در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد ، واقع در شهر ژجیانگ-. در پایین ماشین آلات بسته بندی پلاستیکی از چین. این یک ایستگاه طولانی تاریخی و مقیاس بزرگ است و در ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی پلاستیکی تخصص دارد.ما در مجموعه کاملی از ماشین آلات بسته بندی پلاستیکی و تجهیزات مانند دستگاه دمیدن فیلم ، دستگاه دمیدن فیلم اکستروژن مشغول هستیم. ماشین چاپ یا دستگاه چاپ فلکسوگرافی ؛ دستگاه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین آلات بسته بندی در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد ، واقع در شهر ژجیانگ-. در پایین ماشین آلات بسته بندی پلاستیکی از چین. این یک ایستگاه طولانی تاریخی و مقیاس بزرگ است و در ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی پلاستیکی تخصص دارد.
    ما در مجموعه کاملی از ماشین آلات بسته بندی پلاستیکی و تجهیزات مانند دستگاه دمیدن فیلم ، دستگاه دمیدن فیلم اکستروژن مشغول هستیم. ماشین چاپ یا دستگاه چاپ فلکسوگرافی ؛ دستگاه ساخت کیسه ، دستگاه ساخت کیسه غیر بافته شده ؛ دستگاه ساخت کیسه کاغذی؛ پردازش مجدد دستگاه دستگاه لمینیت دستگاه برش و چرخش دستگاه فیلم حباب هوا؛ دستگاه کشش فیلم ، دستگاه روکش و پوشش ، دستگاه چاپ لیبل ؛ دستگاه برش و برش برچسب خود چسب. محصولات ما در خانه فروش خوبی دارند و به طور گسترده ای به بسیاری از کشورها و مناطق صادر می شوند. و آنها همیشه مورد علاقه مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرند.
    محصولات کارخانه ما دارای گواهینامه و گواهینامه هستند. و افتخار شرکت با تکنولوژی جدید ، مبتنی بر اداری بر اساس نمونه شرکت اعطا شده است.
    بیش از ۱۰ سال بر اساس تئوری شرکت "جستجوی وجود از طریق کیفیت ، جستجوی بازار از طریق صداقت و توسعه از طریق فناوری" است. "ما به نیازهای مشتری توجه می کنیم ، تحقیق و توسعه محصول و خدمات کامل به مشتری را تشدید می کنیم. ما اصرار داریم که "بدون موفقیت مشتریان نمی تواند توسعه یابد. "
    ما صمیمانه از مهمانان داخل و خارج از کشور استقبال می کنیم تا با هم برای ایجاد آینده ای درخشان دیدار کنند.

    بستن