ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۱۰, Xizhuang Road, Qingyang Town, Jiangyin City
  • درباره ما : شرکت محصولات کاغذی ، آموزشی ویبولیتین (از این پس شرکت نامیده می شود) در شهر ، شهر جیانگین استان جیانگ سو واقع شده است. شهر جیانگین نخست از "۱۰۰ شهرستان برتر" چین است ، در حالی که شهر چینگ یانگ یکی از مشهورترین شهرهای منطقه در جنوب رودخانه یانگ تسه است. این کارخانه در سمت شرقی بزرگراه استانی نصب شده است ، همچنین در مرکز بزرگراه شانگهای-نانجینگ ، بزرگراه پکن-شانگهای و تسمه مثلث بزرگراه واق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت محصولات کاغذی ، آموزشی ویبولیتین (از این پس شرکت نامیده می شود) در شهر ، شهر جیانگین استان جیانگ سو واقع شده است. شهر جیانگین نخست از "۱۰۰ شهرستان برتر" چین است ، در حالی که شهر چینگ یانگ یکی از مشهورترین شهرهای منطقه در جنوب رودخانه یانگ تسه است. این کارخانه در سمت شرقی بزرگراه استانی نصب شده است ، همچنین در مرکز بزرگراه شانگهای-نانجینگ ، بزرگراه پکن-شانگهای و تسمه مثلث بزرگراه واقع شده است. این مکان تنها بیش از ۱۰۰ کیلومتر با شهرهای بزرگی مانند شانگهای ، نانجینگ و هانگژو در چین فاصله دارد. بسته شدن به ۴ بندر بین المللی و ۵ فرودگاه بین المللی دارای مزایای حمل و نقل است.
    این شرکت در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد ، این شرکت در تولید ، توسعه و فروش بسته بندی محصولات غذایی سازگار با محیط زیست و پذیرایی از کاغذ تمرکز دارد. مساحت این شرکت ۱۳۳۳۳ متر مربع است و بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع کارگاه و انبار تولید دارد. مجهز به برش اتوماتیک قالب ، پنجره چسب اتوماتیک ، خط تولید مقوا با چهار شش ضلعی و همچنین بیش از ۱۰۰ دستگاه تجهیزات تولید مقوای چند مشبک ، زنگ فیلتر ، فنجان. این شرکت مجموعه کاملی از محصولات مانند تولید کارتن های پذیرایی ، لیوان های کاغذی ، زنگ فیلترهای کاغذی و جعبه های راه راه را ارائه می دهد. این ظرفیت تولید سالانه میلیاردها تولید دارد. علاوه بر این ، این شرکت دستگاه چاپ فلکسوگرافیک وب ۶ + ۱ ، دستگاه چاپ را که برای پردازش محصولات با کیفیت بالا مانند پوشش فیلم ، لعاب و برنز استفاده می شود ، ارائه می دهد. مشتریان مجموعه کاملی از سفره های کاغذی سازگار با محیط زیست و راه حل های بسته بندی مواد غذایی را دریافت می کنند. در همان زمان ، این شرکت در حال حل شمع های کوچک و نیازهای شخصی سازی شخصی برای مشتریان است.
    این شرکت با مجوز تولید شناخته شده یکی از اولین شرکت های تولید گرا در صنعت است. اکنون گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ، سیستم ایمنی غذایی ، گواهینامه سیستم ، گواهینامه کارخانه را تصویب کرده است. این محصولات به بسیاری از کشورهای جهان مانند ایالات متحده ، فرانسه ، سوئد ، ژاپن ، کره جنوبی و سنگاپور صادر می شود. این شرکت بیش از ۸۰ کارمند و ۱۶ پرسنل مدیریت فنی دارد. وی به طور مستقل بخش تحقیق و توسعه را با تمرکز بر نوآوری و توسعه محصول ، به ویژه برای تولید محصولات جعبه ناهار چند مشبک کاغذی راه اندازی کرد. این شرکت پیشگام محصولات "جایگزینی پلاستیک با کاغذ" بود. در حال حاضر ، این شرکت محصولات کاغذی مرتبط را برای چندین بیمارستان داخلی ، مدارس و رستوران های بزرگ و متوسط ​​در دسترس قرار داده است. این شرکت و رهبران آن چندین بار موفق به کسب جوایز و افتخارات دولتی شده اند. برخی از محصولات ما توسط شرکت های معروف پذیرایی داخلی و شرکت های بسته بندی ترجیح داده می شوند ، ما در سیستم تامین کننده آنها به شرکای مهمی تبدیل شده ایم.
    شرکت محصولات کاغذی ، آموزشی ویبولیتین پایبند به ایجاد مزیت رقابتی در بازار با کیفیت محصولات و خدمات است. وی همچنین توجه دارد که یادگیری و توسعه را بر اساس توسعه فناوری ادامه دهد. اولویت ما تأمین نیاز مشتریان با یکپارچگی سازمانی است. مهمترین عنصر فرهنگ سازمانی این است که این شرکت از ابتدای تاسیس خود از مفهوم حفاظت از محیط زیست و بهداشت سبز حمایت کرده و سعی در محافظت و بهینه سازی محیط جمعیت دارد.

    بستن