ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸-۱, Hai Ping Road., Kuei Shan Hsiang, Taoyuan County ۳۳۳, Taiwan
  • درباره ما : یک تولید حرفه ای با ۲۹ سال تجربه درب شیشه ای با کیفیت بالا برای ظروف آشپزی است و از اعتبار بین المللی خوبی در زمینه درب های شیشه ای برای ظروف ، دفتر اصلی در تایوان است ، با سه کارخانه در سرزمین اصلی چین ، در ، در گوانگدونگ ، نانجینگ ، جانگسو و شاهه ، استان هبی لذت برد.ما از ابتدا خوشبختی و خوشبختی ایجاد کرده ایم و روابط خوب و محکمی با بازیکنان عمده ظروف آشپزی مانند گروه و غیره از ابتدا ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید حرفه ای با ۲۹ سال تجربه درب شیشه ای با کیفیت بالا برای ظروف آشپزی است و از اعتبار بین المللی خوبی در زمینه درب های شیشه ای برای ظروف ، دفتر اصلی در تایوان است ، با سه کارخانه در سرزمین اصلی چین ، در ، در گوانگدونگ ، نانجینگ ، جانگسو و شاهه ، استان هبی لذت برد.
    ما از ابتدا خوشبختی و خوشبختی ایجاد کرده ایم و روابط خوب و محکمی با بازیکنان عمده ظروف آشپزی مانند گروه و غیره از ابتدا برقرار کرده ایم و پس از نظارت دقیق عملیاتی در سال گذشته ، ارتباط تجاری خود را با آغاز کردیم.
    به عنوان تولید کننده برجسته و حرفه ای در جهان ، واضح ترین ویژگی را در سیستم نوآوری و کنترل کیفیت در صنعت شیشه دارد. از آنجا که ، که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد ، از شهرت خوبی در بازار جهانی برخوردار بوده ایم ، این امر به دلیل کیفیت قابل اعتماد ، قیمت های رقابتی ، تحویل دقیق و بهترین خدمات به همه مشتریان ما بوده است.
    ما در کلاهک های شیشه ای خود ، اندازه ها و طرح های مختلفی داریم که نیازهای مشتری را برآورده می کنیم. این شکل از دایره استاندارد تا بیضی ، شکل مربع و مستطیل موجود در پوشش ساده ، پوشش تخت ، پوشش بالا و پوشش فوق العاده بالا است.
    با تأکید زیاد بر کیفیت و اعتبار ، ما همیشه به دنبال همکاری و توسعه مطمئن بر اساس سود متقابل هستیم. تأکید ما بر تحقیق و توسعه و بهبود کیفیت مداوم موجب جلب حمایت خاتمه یافته و مورد اعتماد پیشروترین تامین کنندگان ظروف آشپزی در جهان شده است.
    این با ده ها سال تجربه ما در صنعت ، امکانات کارآمد و کار گروهی ماهر پشتیبانی می شود. ما به شما اطمینان می دهیم که بهترین کیفیت را داریم زیرا بخش کیفیت داخلی ما اطمینان حاصل می کند که همه محصولات در هر مرحله در شرایط عالی هستند.
    با تشکر از شما برای بازدید از وب سایت ما و ما مطمئن هستیم که فرصت های کسب و کار بیشتری را در اینجا کشف خواهید کرد ، بنابراین چرا اکنون با ما تماس نمی گیرید!

    بستن