ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shangjiang Industry Zone, Gaobu Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد. متعهد به تهیه ظروف آشپزخانه با کیفیت آشپزخانه برای مشتریان از سراسر جهان است.کارخانه اصلی ما در شهر است ، با بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع کارگاه و بیش از ۳۰۰ کارمند ، ۵-۱۰ مهندس تحقیق و توسعه و ۱۵ کارمند . ما ۶ خط تولید داریم و عمدتا بر روی لوازم آشپزخانه تجاری تمرکز داریم.ما صادرکننده حرفه ای ظروف آشپزخانه هستیم ، مانند ظروف پذیرایی ، ظروف پخت و پز ، اسکلت ، صافی ، اجاق گ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد. متعهد به تهیه ظروف آشپزخانه با کیفیت آشپزخانه برای مشتریان از سراسر جهان است.
    کارخانه اصلی ما در شهر است ، با بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع کارگاه و بیش از ۳۰۰ کارمند ، ۵-۱۰ مهندس تحقیق و توسعه و ۱۵ کارمند . ما ۶ خط تولید داریم و عمدتا بر روی لوازم آشپزخانه تجاری تمرکز داریم.
    ما صادرکننده حرفه ای ظروف آشپزخانه هستیم ، مانند ظروف پذیرایی ، ظروف پخت و پز ، اسکلت ، صافی ، اجاق گاز ، جوجه های گوشتی ، اجاق های ماکارونی ، اجاق های بزرگ ووک. و غیره شرکت ما می تواند گواهینامه های را مطابق با استانداردهای بسیاری ارائه دهد کشورها مکاتبه می کنند
    ما یک تامین کننده پروژه ساخت و ساز آشپزخانه حرفه ای هستیم. از طراحی آشپزخانه گرفته تا لوازم خانگی گرفته تا قابل واگذاری ، از ظروف غذاخوری گرفته تا مبلمان رستوران و از زمینه های پخت و پز گرفته تا سیستم های فیلتراسیون آب ، ما می توانیم با خدمات خوب مشتری ، تمام راه حل ها را برای مشتریان خود ارائه دهیم.
    با داشتن تجهیزات با ثبات و به موقع ، کیفیت معتبر و خدمات صمیمانه ، ما صمیمانه از مشتریان داخلی و خارج از کشور استقبال می کنیم تا از شرکت ما بازدید کنند. ما از فرصتی که شریک قابل اعتماد بلند مدت شما هستیم ، قدردانی می کنیم. هر زمان که مایل بودید با ما تماس بگیرید.

    بستن