ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۱۱۰۵, Yinchen International Building ۱, No. ۶۶۸ Jingjia Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : ما در سال ۱۹۹۸ تأسیس شدیم و یک کارخانه دریچه گاز راه اندازی کردیم که عمدتا شیرآلات گاز را برای اجاق گاز / اجاق گاز تولید می کند. با توسعه تجارت ما ، ما در سال ۲۰۰۲ شروع به انجام انواع اجاق گاز / اجاق گاز کردیم. اگرچه دریچه گاز تنها زمینه تولیدی ما است ، ما با موفقیت به سایر تولیدکنندگان قطعات پیوستیم و با هم کار کردیم و بسته کامل قطعات مربوط به اجاق گاز / اجاق گاز را حتی به صورت به مشتری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما در سال ۱۹۹۸ تأسیس شدیم و یک کارخانه دریچه گاز راه اندازی کردیم که عمدتا شیرآلات گاز را برای اجاق گاز / اجاق گاز تولید می کند. با توسعه تجارت ما ، ما در سال ۲۰۰۲ شروع به انجام انواع اجاق گاز / اجاق گاز کردیم. اگرچه دریچه گاز تنها زمینه تولیدی ما است ، ما با موفقیت به سایر تولیدکنندگان قطعات پیوستیم و با هم کار کردیم و بسته کامل قطعات مربوط به اجاق گاز / اجاق گاز را حتی به صورت به مشتریان خارجی خود ارائه دادیم. بر اساس تیم قدرتمند فناوری و طراحی . ما ، و همچنین آزمایشگاه های آزمایش خود برای قطعات ، ما فقط می توانیم منابع قابل اطمینان شما برای همه اجزای تولید کننده اجاق گاز / اجاق گاز شما باشیم.
    با تشکر از اعتماد مشتریان و توفیقی که ما در اجاق گاز / اجاق گاز ایجاد کرده ایم ، از سال ۲۰۰۷ به تدریج به تجارت بسیاری از قطعات دیگر لوازم خانگی مانند قطعات شبکه های کوره ای ، گرمایش پاسیو ، بخاری آب ، استخراج کننده گسترش یافته ایم. هود ، اجاق مایکروویو ، شومینه ، تهویه مطبوع ، ماشین لباسشویی ، یخچال و غیره. ما هنوز در تلاش هستیم تا برای این قطعات توافق خوبی انجام دهیم و با تلاشهایی که به طور مداوم انجام داده ایم اطمینان داریم که به موفقیت نهایی می رسیم.
    ما با شعار "مشتری برتر ، اول کیفیت" از تمام مشتریان داخلی و خارجی استقبال می کنیم تا با ما تماس بگیرند ، بازدید کنند و همکاری کنند. یافتن یک شریک خوب آسان نیست ، ما از هر فرصتی قدردانی می کنیم و نهایت تلاش خود را می کنیم تا منبع و شریک خوب شما در چین باشیم.

    بستن