ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Mayu Industrial Zone, Ruian, Zhejiang, China
  • درباره ما : در ونژو ، ژجیانگ تاسیس شد ، شرکت ما در ساخت تجهیزات آشپزخانه و پذیرایی با کیفیت برای صنعت مهمان نوازی ، مانند ماهیتابه ، صافی سیم ، اجاق گاز برقی و گاز با اجاق گاز ، بن ماری ، گرم کننده غذا ، اجاق ماکارونی ، میز کار ، بخارپز. دستگاه ذرت بو داده و غیره.با بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه ای ، تجارت ما داخلی و خارجی را پوشش می دهد ، کیفیت از نظر مشتریان معنای خاصی دارد ، هدف ما این است که به طور م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ونژو ، ژجیانگ تاسیس شد ، شرکت ما در ساخت تجهیزات آشپزخانه و پذیرایی با کیفیت برای صنعت مهمان نوازی ، مانند ماهیتابه ، صافی سیم ، اجاق گاز برقی و گاز با اجاق گاز ، بن ماری ، گرم کننده غذا ، اجاق ماکارونی ، میز کار ، بخارپز. دستگاه ذرت بو داده و غیره.
    با بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه ای ، تجارت ما داخلی و خارجی را پوشش می دهد ، کیفیت از نظر مشتریان معنای خاصی دارد ، هدف ما این است که به طور مداوم انتظارات کسانی را که با انجام کارهای خود خدمت می کنیم برآورده کنیم کیفیت را انجام دهید. ما در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا از شهرت خوبی برخوردار هستیم.
    این هدف شرکت ما این است که در صنعت خود که کیفیت درجه یک و رضایت مشتری در درجه اول قرار دارد ، پیشرفت و تکمیل کنیم.
    ما همچنین صادقانه هر سال کالاهای وارداتی و صادراتی را به نمایش می گذاریم ، ما صادقانه برای سودمندی متقابل خود با شما تجارت می کنیم.

    بستن