ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۵۲, Renmin Rd. Baishahe Sub-Distract, Pingdu, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : چینگدائو شرکت ساخت دقیق ، آموزشی ویبولیتین یکی از معروف ترین تولید کنندگان محصولات فولاد ضد زنگ در چین است. ما یک سیستم پردازش کامل از ریخته گری دقیق ، ماشینکاری دقیق ، مهر زنی و انبساط ، ورق فلز ، درمان سطح و غیره داریم. مشتری از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۹ و با توجه به کیفیت محصول به عنوان هسته اصلی توسعه شرکت ، خدا است. در حال حاضر ، محصولات اصلی شامل سخت افزار ساخت فولاد ضد زنگ ، اتصالات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو شرکت ساخت دقیق ، آموزشی ویبولیتین یکی از معروف ترین تولید کنندگان محصولات فولاد ضد زنگ در چین است. ما یک سیستم پردازش کامل از ریخته گری دقیق ، ماشینکاری دقیق ، مهر زنی و انبساط ، ورق فلز ، درمان سطح و غیره داریم. مشتری از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۹ و با توجه به کیفیت محصول به عنوان هسته اصلی توسعه شرکت ، خدا است. در حال حاضر ، محصولات اصلی شامل سخت افزار ساخت فولاد ضد زنگ ، اتصالات لوله ، شیرآلات ، لولا ، تخلیه کف ، قطعات خودرو ، لوله های صنعتی فولاد ضد زنگ ، لوازم جانبی ماشین آلات غذایی ، ظروف بسته بندی از جنس استنلس استیل و غیره علاوه بر این ، ما همچنین می توانیم سیلندر آبجو و ظروف بسته بندی شیمیایی را نیز تهیه کنیم.
    در حال حاضر ، محصولات ما عمدتا به ژاپن ، اروپا ، آمریکای شمالی و آسه آن صادر می شود و شهرت خوبی در این بازارها کسب کرده اند. به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان و بهترین کیفیت محصولات ، در روزهای آینده "خلاق تر ، هماهنگ تر و نوآورانه تر" خواهیم بود و صمیمانه امیدواریم که با شما همکاری کنیم!

    بستن