ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Guangzhou Junjian Kitchen Appliances & Refrigeration Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۷۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳, Liangyuan M. Rd., Liangtian Industrial Zone, Zhongluotan Town, Baiyun, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : لوازم خانگی آشپزخانه و تجهیزات تبرید گوانگژو جونجیان ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۸۶ ساخته شده است. این شرکت به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در سال ۱۹۹۸ توسعه یافت. کارخانه ما در پارک صنعتی لیانگ-تیان ، منطقه ، گوانگژو چین واقع شده است. ما تولید کننده حرفه ای ظروف آشپزخانه ، لوازم برودتی و گرم کننده مدرن از فولاد ضد زنگ در بیش از ۱۰۰ نوع هستیم. از زمان تأسیس ، ما استعدادهایی را جمع کرده و از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لوازم خانگی آشپزخانه و تجهیزات تبرید گوانگژو جونجیان ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۸۶ ساخته شده است. این شرکت به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در سال ۱۹۹۸ توسعه یافت. کارخانه ما در پارک صنعتی لیانگ-تیان ، منطقه ، گوانگژو چین واقع شده است. ما تولید کننده حرفه ای ظروف آشپزخانه ، لوازم برودتی و گرم کننده مدرن از فولاد ضد زنگ در بیش از ۱۰۰ نوع هستیم. از زمان تأسیس ، ما استعدادهایی را جمع کرده و از تجربه دیگران برای نوآوری و توسعه استفاده کرده ایم.
    در سال های اخیر ، با توسعه اقتصاد بازار ، شرکت ما با سرعت زیادی پیشرفت کرده است. محصولات ما عمدتا به اروپا ، آمریکا ، کانادا و آسیای جنوب شرقی و غیره صادر می شود.
    کارخانه ما دارای خط تولید پیشرفته کنترل شده دیجیتال است. ما عمدتا فریزرهای آشپزخانه ، کابینت های صفحه نمایش ، چیلرها ، دستگاه بستنی ، یخ ساز ، ماشین ظرفشویی ، اتاق خنک ، سالاد ، میز کار ، میز کار ، اجاق گاز ، هود ، سینک و غیره بیش از صد نوع تجهیزات برودتی تولید می کنیم. هر محصول از کارخانه ما برای برآورده کردن الزامات کیفیت ، از بازرسی و آزمایش دقیق کیفیت عبور می کند. شرکت ما خدمات رضایت مشتری خوبی را ایجاد کرده است تا مشتریان ما را راضی کند.
    شرکت ما دارای نیروی فنی قوی ، تجربه تولید غنی ، تجهیزات پیشرفته تولید و بازرسی دقیق کیفیت محصولات است. با سالها تلاش ، ما ۱۰ سری بیش از ۱۰۰ نوع مشخصات مختلف برای تأمین نیازهای روزافزون مشتریان خود تولید کرده ایم. در همین حال ، ما همچنین محصولات را با توجه به نیاز مشتری انجام می دهیم.
    شرکت ما در سالهای اخیر فصل جدیدی را گشوده است. شعار ما "فناوری پیشرفته ، کیفیت خوب ، خدمات عالی و مدیریت قابل اعتماد" است.
    ما به طور مداوم با شما کار خواهیم کرد و معتقدیم محصولات ما می توانند سود بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند. ما از دوستان خود از سراسر جهان دعوت می کنیم که از کارخانه ما بازدید کنند و به ما مشاوره دهند.
    برای سفارش با نقشه ها و نمونه ها از مشتری ما استقبال می کنید.

    بستن
محصولات
تجهیزات بوفه سالاد بار تجاری یخچال برای رستوران
رستوران تجاری بوفه تجهیزات هتل سالاد بار نمایشگر یخچال پیشخوان کولر
مخلوط کن خمیر نان پیتزای تجاری مارپیچی برقی سنگین
تجهیزات آشپزخانه رستوران فست فود با بن ماری برقی
تجهیزات آشپزخانه رستوران گریل سنگ گدازه استیل ضد زنگ با کابینت
تجهیزات رستوران هتل آشپزخانه نودل ماکارونی گازی با کابینت
ماشین آلات تجاری مواد غذایی ماشین اره برقی گوشت و استخوان
چرخ گوشت تجاری استیل آشپزخانه رستوران