ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴۲, Dabu Road, Xinhua Industrial Park, Huadu District, Guangzhou City, Guangdong Province, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت صادرات و واردات گوانگژو ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت پیشرو است که عمدتا بر تولید محصولات الکترومکانیکی با کیفیت بالا ، مخصوصاً برای ماشین آلات غذایی و ماشین آلات بسته بندی تمرکز دارد.شرکت ما دارای تعداد زیادی از کارکنان مدیریت و فناوری است که دارای نام پست فنی بالا و بالا هستند ، پس از سالها آموزش ، شرکت ما یک گروه کاری با تکنولوژی خوب و دیاتوز شغلی بالا را بدست آورده است.شرکت ما دارا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صادرات و واردات گوانگژو ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت پیشرو است که عمدتا بر تولید محصولات الکترومکانیکی با کیفیت بالا ، مخصوصاً برای ماشین آلات غذایی و ماشین آلات بسته بندی تمرکز دارد.
    شرکت ما دارای تعداد زیادی از کارکنان مدیریت و فناوری است که دارای نام پست فنی بالا و بالا هستند ، پس از سالها آموزش ، شرکت ما یک گروه کاری با تکنولوژی خوب و دیاتوز شغلی بالا را بدست آورده است.
    شرکت ما دارای ماشین پرس سنگین هیدرولیک روغن سنگین ۵۰۰ تنی و مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته ساخت ، خواستار کشف تجهیزات است ، مساحت کارگاه بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع است.
    به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار بین المللی ، شرکت ما بازرسی بین المللی کیفیت ۹۰۰۱: ۲۰۰۰ ۲۰۰۳ را تصویب کرد ، بسیاری از محصولات دارای گواهینامه اعطا شده توسط اتحاد اروپا و گواهینامه مورد تایید چین و کنترل کیفیت و امنیت محصول هستند. اتحاد ، همچنین شهرت "تامین کننده درجه عالی از چین" را بدست آورید.
    با تمام تلاش کارکنان S با تلاش مداوم و مداوم ، کیفیت محصول ما به طور مداوم در حال بهبود است ، ما ۱۵ حق ثبت اختراع برای بسیاری از محصولات در اوایل یا اواخر دریافت کردیم ، بخش های کشور مناسب ما "محصولات معروف چین" را اعطا کردیم ، نام های افتخار "مارک معروف چین" ، ما "شرکت با کیفیت و اعتبار از چین" را در اواخر سه سال دریافت کرد. شرکت ما همزمان عضو "لیگ توجیهی قانون مصرف کنندگان چین" است.
    شرکت ما دارای مجوز واردات و صادرات مستقل است ، محصولات را می توان به ۴۸ کشور خارج از کشور مانند اروپا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای شمالی ، اقیانوسیه ، خاورمیانه ، آفریقا ، ۱۰ کشور اتحاد شرقی فروخت و محصولات ما با استقبال گرم مواجه می شوند.

    بستن