ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiangong Area, Outboard of Dongcai Road, Xianle'er Village, Caitang Town, Chaoan District, Chaozhou City, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد ، گوانگدونگ هنر شیشه شرکت ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده پیشرو حرفه ای انواع مختلف کلاه های شیشه ای معتدل و محصولات شیشه ای صنایع دستی که در شهر ، استان گوانگدونگ مستقر است و در سال ۲۰۰۷ یک شرکت شعبه (پایگاه تولید) در شهر شاه ، استان هبی ایجاد کرد این شرکت گواهینامه و : ۲۰۰۴ و مسئولیت بازرسی کارخانه را گذرانده است.مساحت شرکت ما حدود ۴۴۸۰۰ متر مربع است ، با ۳۴ خط اجاق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد ، گوانگدونگ هنر شیشه شرکت ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده پیشرو حرفه ای انواع مختلف کلاه های شیشه ای معتدل و محصولات شیشه ای صنایع دستی که در شهر ، استان گوانگدونگ مستقر است و در سال ۲۰۰۷ یک شرکت شعبه (پایگاه تولید) در شهر شاه ، استان هبی ایجاد کرد این شرکت گواهینامه و : ۲۰۰۴ و مسئولیت بازرسی کارخانه را گذرانده است.
    مساحت شرکت ما حدود ۴۴۸۰۰ متر مربع است ، با ۳۴ خط اجاق گاز نرم افزاری کامپیوتری پیشرفته و بیش از ۱۰۰۰ کارمند ، ظرفیت تولید می تواند تا ۷ میلیون عدد در ماه باشد. پس از بیش از ۱۰ سال کار سخت ، قدرت شرکت به صفوف همان صنایع می رود. به لطف کیفیت ، خدمات عالی و زمان تحویل دقیق ، از شهرت خوبی در بین مشتریان برخوردار بوده و با برخی از شرکتهای معروف ظروف آشپزی ارتباط تجاری طولانی مدت برقرار کرده ایم.
    ما می توانیم کلاهک های شیشه ای را برای ظروف آشپزی شما طراحی کنیم و همچنین می توانیم با توجه به نیازهای شما کلاهک های شیشه ای تولید کنیم.
    ما صمیمانه از مشتریان از سراسر جهان استقبال می کنیم تا برای توسعه منافع متقابل با ما تماس بگیرند یا از ما بازدید کنند.

    بستن
محصولات
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه
شیشه