ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۱۶, Building E, Xinjunhuan Road, Minhang District
  • درباره ما : شانگهای در چین مرکز اقتصادی - شانگهای واقع شده است ، با نام شرق پاریس ، پارک توسعه فناوری پیشرفته ، قدیمی ترین منطقه توسعه از زمان راه اندازی سیاست های بهبود و سیاستگذاری باز است. شانگهای. یک شرکت نوآوری فنی است که در تجهیزات صنایع غذایی مش می کند. شرکت ما با داشتن ۱۰۰۰۰ متر مربع کارخانه مدرن ، تاسیسات ، تجهیزات درجه یک ، طرز کار نفیس و منابع مالی فراوان اصرار دارد که تحقیق و توسعه مستقل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای در چین مرکز اقتصادی - شانگهای واقع شده است ، با نام شرق پاریس ، پارک توسعه فناوری پیشرفته ، قدیمی ترین منطقه توسعه از زمان راه اندازی سیاست های بهبود و سیاستگذاری باز است. شانگهای. یک شرکت نوآوری فنی است که در تجهیزات صنایع غذایی مش می کند. شرکت ما با داشتن ۱۰۰۰۰ متر مربع کارخانه مدرن ، تاسیسات ، تجهیزات درجه یک ، طرز کار نفیس و منابع مالی فراوان اصرار دارد که تحقیق و توسعه مستقل نیروی محرکه است و نشان دهنده فن آوری بالای اروپا ، آمریکا ، ژاپن ، کره و تایوان است. در همان زمان در جلو. اووانتس با همکاری بسیاری از دانشگاه ها و م تحقیقاتی مشهور داخلی ، مجموعه کاملی از سیستم عامل شامل تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید ، ساخت و پس از فروش تجهیزات مکانیکی ، به ویژه توسعه ، ساخت ، فروش و برنامه ویژه در ماشین آلات پردازش مواد غذایی را ایجاد کرد. .
    ما همیشه تعهد به نوآوری و خدمت به عنوان فلسفه تجارت خود را برای جامعه ، در تلاش برای به کارگیری فن آوری برای بهبود کیفیت زندگی در نظر می گیریم. ما مشتاقانه منتظر همکاری ایمانی ، تعامل و توسعه هماهنگ هستیم تا در تلاشهایمان برای زندگی بهتر انسان سهیم باشیم.

    بستن