ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷th Floor of Meiya Building, No. ۶ Lingdong Road, Huicheng Town, Xinhui District, Jiangmen, Guangdong, China
  • درباره ما : هائو هوآ واردات و صادرات شرکت با مسئولیت محدود یک شرکت گروه است. شرکت شعبه (هنگ کنگ) بین المللی محدود. ما یکی از پیشگامان تولید کننده ظروف متوسط ​​و با کیفیت بالا از جنس استنلس استیل ، کارد و چنگال از جنس استنلس استیل ، کتری های سوتینگ از جنس استنلس استیل ، ظروف آشپزخانه آلومینیوم با قطر ، ظروف آشپزخانه آلومینیوم جعلی ، ظروف آشپزخانه آلومینیوم پرس (مهر) هستیم. کارخانه فولاد ضد زنگ ما در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هائو هوآ واردات و صادرات شرکت با مسئولیت محدود یک شرکت گروه است. شرکت شعبه (هنگ کنگ) بین المللی محدود. ما یکی از پیشگامان تولید کننده ظروف متوسط ​​و با کیفیت بالا از جنس استنلس استیل ، کارد و چنگال از جنس استنلس استیل ، کتری های سوتینگ از جنس استنلس استیل ، ظروف آشپزخانه آلومینیوم با قطر ، ظروف آشپزخانه آلومینیوم جعلی ، ظروف آشپزخانه آلومینیوم پرس (مهر) هستیم. کارخانه فولاد ضد زنگ ما در منطقه واقع شده است ، کارخانه در شهر ، استان ژجیانگ واقع شده است. که در مناطق مرکزی صنعتی سخت افزاری برای محصولات فولاد ضد زنگ و آلومینیوم در چین وجود دارد.
    کارخانه های ما مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع کارگاه را پوشش می دهند ، که به ما امکان می دهد تا به طور مداوم تجارت خود را برای آینده گسترش و بهبود دهیم.
    مجموعه کامل تجهیزات پردازش ما ، مانند ماشین آلات روکش فلزی ، ماشین های اتصال زمینی ضربه ای ، دستگاه های لحیم کاری ، مشت زدن ، خم شدن ، برش ، ماشین های جوشکاری و ذوب ، دستگاه خط نچسب پوشش می تواند هر نوع طراحی و تولید را برآورده کند. ما بیش از ۲۰۰ کارمند باتجربه و حرفه ای داریم که به کیفیت و خدمات متمرکز و متعهد هستند. سیستم مدیریت کیفیت کاملاً یکپارچه ما در کل فرآیند تولید برای اطمینان از رضایت ۱۰۰٪ مشتری انجام می شود.
    محصولات ما برای و غیره مجوز گرفتند.
    محصولات ما به طور گسترده ای به اروپا ، ایالات متحده آمریکا ، آمریکای جنوبی ، کره ، ژاپن ، خاورمیانه و سایر کشورها و مناطق صادر می شود. توانایی تولید لغو ما بیش از ۳۰ میلیون قطعه است.
    این هدف و مأموریت ما این است که بهترین محصولات با کیفیت را با قیمت های رقابتی و تحویل به موقع در اختیار شما قرار دهیم تا همه بتوانیم از موفقیت و موفقیت تجاری برخوردار باشیم
    بخش فروش:

    بستن