ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۳, Dongjing Road, Donghua Industrial Zone, Renhe Town, Baiyun District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. دفتر مرکزی هر ساله در گوانگژو چین واقع شده است. با بیش از ۴۰۰۰۰ کارگاه بیش از ۳۰۰ کارگر ، پیشرو در زمینه تولید تجهیزات پذیرایی حرفه ای در چین است. دارای ۱۰ کارمند تحقیق و توسعه ، ۲۲ فروش در خارج از کشور ، ۱۲ بازرس کیفیت حرفه ای است. ۴ مجموعه دستگاه برش لیزری پیشرفته ، ۳ مجموعه دستگاه پانچ کنترل عددی کامپیوتری وارداتی که مارک آن شامل است. ۱۶ مجموعه ماشین برش کنترل عد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. دفتر مرکزی هر ساله در گوانگژو چین واقع شده است. با بیش از ۴۰۰۰۰ کارگاه بیش از ۳۰۰ کارگر ، پیشرو در زمینه تولید تجهیزات پذیرایی حرفه ای در چین است.
    دارای ۱۰ کارمند تحقیق و توسعه ، ۲۲ فروش در خارج از کشور ، ۱۲ بازرس کیفیت حرفه ای است. ۴ مجموعه دستگاه برش لیزری پیشرفته ، ۳ مجموعه دستگاه پانچ کنترل عددی کامپیوتری وارداتی که مارک آن شامل است. ۱۶ مجموعه ماشین برش کنترل عددی کامپیوتری ، ۲۶ مجموعه دستگاه رفع اشکال ، دستگاه مشت زنی با سرعت بالا و دستگاه پانچ معمولی. یک خط تولید کاملاً اتوماتیک فلز از ایتالیا به ارمغان می آورد ، که ظرفیت و کیفیت تولید را بسیار بالا می برد. از طریق این ، مزیت قوی استعداد ، تجهیزات پیشرفته تولید و سیستم خدمات عالی ، مانند یک ستاره درخشان از همه رقبا برجسته می شود.
    در میان تمام محصولات تولید شده توسط ، محصولات اصلی عبارتند از: محدوده پخت ترکیبی ، ماهیتابه ، صافی های سیم ، گرم کننده های غذا ، دستگاه ذرت بو داده ، دستگاه نخ آب نبات ، پایه های ساندویچ ، اجاق پیتزا ، بن ماری ، انواع دستگاه اسنک و فست فود دستگاهی که یک زنجیره کامل از تجهیزات پذیرایی تجاری را ایجاد می کند. به منظور اطمینان از کیفیت محصولات ، عمده قطعات یدکی از ایتالیا ، آلمان وارد می شود. لوازم یدکی دیگر از مارک معروف در چین خریداری می شود. و هر محصول پس از اینکه یک سری آزمایش را پشت سر گذاشت ، در انبار قرار می گیرد.
    پس از ۱۰ سال کاوش سخت ، به وضوح عملیاتی شوید! با "یکپارچگی محور ، کیفیت اول" فلسفه تجارت به طور خاص در سراسر جهان. متعهد به ایجاد تجهیزات پذیرایی پیشرفته مشتری / با کیفیت و خدمات خوب فنی ، منحصر به فرد ایجاد بیشترین ارزش برای فروشندگان بیشمار و کاربران نهایی.
    خانواده منحصر به فرد با روحیه صنعتگر ، تلاش برای کمال و اخلاص به مشتریان ، به طور مداوم در تلاش برای تولید هر محصول برای بهترین هستند. خوش آمدید با ما تماس بگیرید ، ما همیشه در اینجا برای شما هستیم!

    بستن