ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۱۱۲, Block B, Yasin Plaza, No. ۹۶ Kangning Street, Zhengzhou, Henan, China
  • درباره ما : شرکت صنعتی آلومینیوم هنان کینگ یار ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد که در منطقه صنعتی گونگی استان هنان واقع شده است. شرکت ما از ۳ شرکت تابعه اصلی ، تجارت تخصصی در زمینه تولید ، ساخت و توزیع محصولات آلومینیوم شامل صفحه / ورق / حلقه های آلومینیوم ، دیوار پرده آلومینیوم ، سیمها و کابل های آلومینیوم تشکیل شده است. منطقه کارخانه ما بیش از ۱۲۰۰۰۰۰ متر مربع را اشغال می کند و تعداد کارمند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی آلومینیوم هنان کینگ یار ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد که در منطقه صنعتی گونگی استان هنان واقع شده است. شرکت ما از ۳ شرکت تابعه اصلی ، تجارت تخصصی در زمینه تولید ، ساخت و توزیع محصولات آلومینیوم شامل صفحه / ورق / حلقه های آلومینیوم ، دیوار پرده آلومینیوم ، سیمها و کابل های آلومینیوم تشکیل شده است. منطقه کارخانه ما بیش از ۱۲۰۰۰۰۰ متر مربع را اشغال می کند و تعداد کارمندان بیش از ۸۰۰ نفر است.
    ظرفیت محصولات غلتکی آلومینیوم به ۲۰۰۰۰۰ تن در سال رسیده است ، قالب های موجود در حلقه ، صفحات ، ورق ها و فویل ، مواد خط تولید آلیاژ آلومینیوم ، سری ۱۰۰۰-۸۰۰۰ را پوشش می دهد. پس از سالها پیشرفت در به روزرسانی فناوری و بهینه سازی مدیریت ، آلیاژهای آلومینیوم سری ۱۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۸۰۰۰ ما با کیفیت عالی و رقابتی ترین قیمت ارائه می شوند ، در حالی که هنوز هیچ تطابقی در جهان یافت نمی شود ، ما را به عنوان تولید کننده پیشرو در این محصولات قرار دهید شرکت آلیاژها برای بازدید زنجیره تأمین ثابت و پایدار ، سیستم کنترل کیفیت برجسته و خدمات درجه یک توسط مشتریان تأیید و مورد ستایش قرار گرفته و شهرت خوبی در بین این صنعت ایجاد کرده ایم. کلاس مشتریان ما پر از تنوع است و در منطقه حمل و نقل ، معماری ، مهندسی ، هواپیمایی ، فضا ، برق و بسته ای قرار دارد که محصولات آلومینیوم ما به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است.
    شاخه کابل یکی از موارد ضروری سلول تجاری ما است و نقشه تجارت ما را از تولید آلومینیوم خام گرفته تا انرژی و انرژی گسترش می دهد. ما به تولید کننده ای تبدیل شده ایم که رشد آن به تحقیق و توسعه و پیشرفت فناوری بستگی دارد. کارخانه تولید کابل ما به پیشرفته ترین و کارآمدترین امکانات تولید مجهز شده است و کل تولید سالانه به ۱۰۰۰۰۰ تن رسیده است. محصولات اصلی کابل ، رساناهای آلومینیومی لخت و کابل هوایی پیچیده برای انتقال نیروی هوایی هستند. کابلهای ولتاژ پایین و ولتاژ متوسط ​​برای صنعت ، برق آبی ، توربین بادی ، انرژی خورشیدی ؛ و سیم برق برای پروژه های عمرانی مانند ساختمانهای تجاری و مسکونی.
    دیوار پرده آلومینیومی نیز بعد از اینکه در صنعت آلومینیوم به عمق جدیدی غوطه ور شدیم ، با موفقیت نزدیک می شود. محصولات اصلی دیوار پرده ما از جنس آلومینیوم و مواد سقف هستند ، از جمله پانل آلومینیوم جامد ، پانل آلومینیوم پوشش داده شده ، پانل کامپوزیت ، پانل سوراخ دار و پانل آلومینیوم آلومینیوم موج دار. ظرفیت محصولات دیوار پرده آلومینیومی ما بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع است. پانل های آلومینیوم ما به طور گسترده ای در دکوراسیون ساختمان ، سالن نمایشگاه ، مترو ، استادیوم و غیره استفاده شده است. از زمان تاسیس شرکت ما چندین پروژه مهم بین المللی انجام شده است.
    ما ، ، متعهد هستیم که تولیدکننده ارائه راه حل های کامل و خدمات سفارشی برای کمک به مشتری در حل مشکلات خود و بهبود خط اصلی آنها باشیم. خوش آمدید برای ارسال سوالات ، شما بهترین قیمت و خدمات با کیفیت را دریافت خواهید کرد. همچنین برای بازدید از منطقه ما از شرکت ما خوش آمدید.

    بستن