ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jiangmen City Xinhui District Jiali Metal Products Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۴۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Tianbian Industrial Zone, Siqian Town, Xinhui District, Jiangmen, Guangdong
  • درباره ما : با مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در سال ۲۰۰۶ ، در شهر سیقیان حرفه ای فولاد ضد زنگ سخت افزار گوانگدونگ یافت می شود.ما به خطوط تولید پیچیده ای مانند مواد برش اتوماتیک ، مشت زدن ، جوشکاری و غیره مجهز شده ایم. هر فرآیند کارکنان متخصصی را برای بررسی کیفیت برای اطمینان از ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان ارائه می دهد.از بازرگانان از سراسر جهان برای مذاکره در مورد تجارت استقبال می کنید. بگذارید دست به د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در سال ۲۰۰۶ ، در شهر سیقیان حرفه ای فولاد ضد زنگ سخت افزار گوانگدونگ یافت می شود.
    ما به خطوط تولید پیچیده ای مانند مواد برش اتوماتیک ، مشت زدن ، جوشکاری و غیره مجهز شده ایم. هر فرآیند کارکنان متخصصی را برای بررسی کیفیت برای اطمینان از ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان ارائه می دهد.
    از بازرگانان از سراسر جهان برای مذاکره در مورد تجارت استقبال می کنید. بگذارید دست به دست هم بدهیم تا آینده ای روشن را رقم بزنیم! ما به طور مداوم با افزایش بهره برداری از بازار و حفظ ارتباط همه جانبه با بازارهای جهانی ، تجارت خود را به مرحله جدید ارتقا می دهیم.
    کارخانه ما با و غیره گواهی می کند. ما خدمات را ارائه می دهیم ، همیشه از طرح های مشتری استقبال می کنیم ، زیرا انعطاف پذیری ما را قادر می سازد محصولات خود را به طور مداوم بهبود ببخشیم و تمایل به انطباق با بازار جهانی را دارد. با قیمت گذاری رقابتی و محصول درجه یک ،
    محصولات ما نه تنها در بازار داخلی به فروش خوبی می رسند ، بلکه در کشورهای مختلف جهان بسیار محبوب هستند. ما همیشه مشتری را به عنوان مرکز ، خدمات و بقای مفهوم حفظ می کنیم و معتقدیم که با تلاش و پیگیری مستمر خود ، می توانیم به سود متقابل برسیم و برنده باشیم!
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم.
    شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.

    بستن
محصولات
JL-0804
JL-0803
JL-0802
JL-0601
JL-1221
JL-1207
JL-1206
JL-0805
JL-0608
JL-0607
JL-0605
JL-0603