ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۹۰۳, No. ۸۸۵ Renmin Road, Huangpu District Shanghai, Shanghai, China
  • درباره ما : واقع در جنوب شانگهای ، یک شرکت مدرن است که تحقیق و تولید علمی را ادغام می کند. ما یکی از معدود تولیدکنندگانی هستیم که قادر به تولید لوازم بهداشتی و اتصالات لوله های فولادی ضد زنگ با دقت بالا هستیم.محصولات ما صنعت و فن آوری تولید را از اتحادیه اروپا اتخاذ می کنند. در همین حال ، ما ماشین آلات پیشرفته کنترل شده عددی خارجی و سایر تجهیزات فرآیند / بازرسی را وارد می کنیم. شرکت ما در زمینه تولی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در جنوب شانگهای ، یک شرکت مدرن است که تحقیق و تولید علمی را ادغام می کند. ما یکی از معدود تولیدکنندگانی هستیم که قادر به تولید لوازم بهداشتی و اتصالات لوله های فولادی ضد زنگ با دقت بالا هستیم.
    محصولات ما صنعت و فن آوری تولید را از اتحادیه اروپا اتخاذ می کنند. در همین حال ، ما ماشین آلات پیشرفته کنترل شده عددی خارجی و سایر تجهیزات فرآیند / بازرسی را وارد می کنیم. شرکت ما در زمینه تولید تجهیزات مایع بهداشتی ، شیرآلات و اتصالات خط لوله بهداشتی تخصص دارد. تمام محصولات کاملاً مطابق با استانداردهای مختلف تولید می شوند. با تلاش همه کارکنان تحقیقات علمی ، ما همچنان به تولید محصولات جدید ادامه خواهیم داد. محصولات ما به طور گسترده ای در زمینه صنایع غذایی ، دارویی ، لبنیات ، آبجو ، نوشیدنی و صنایع شیمیایی استفاده می شود. تمام جنبه های فنی به سطوح پیشرو بین المللی رسیده و با الزامات مطابقت دارند. مقادیر زیادی از محصولات ما به ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و سایر کشورها و مناطق در سراسر جهان صادر می شود.
    "صداقت ، ذهن باز و در حال توسعه" فلسفه تجارت ما است. ما از پشتیبانی و پیشنهادات ارزشمند مشتریان قدردانی می کنیم. همه چیز مردم را به ترکیب کامل مواد با کیفیت بالا ، طراحی های پیشرفته و ایجاد سیستم های تضمین کیفیت و فرآیند ، الهام می دهد. اعتماد مشتریان به ما امکان می دهد بهترین محصولات را در اختیار آنها قرار دهیم.
    ماموریت ما: اختصاص داده شده به سلامت انسان
    هدف ما: توسعه فناوری برتر و پیگیری تعالی
    فرهنگ ما: نوآوری ، وحدت و عملی بودن.
    از مشارکت شما استقبال می کند و صمیمانه منتظر بازدید شما است!

    بستن