ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۱۸, King Tower C, Tuoji City Plaza, ۶۸۷ Changjiang West Road, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : سازمانی متخصص در زمینه تولید ، بازاریابی و تحقیق و توسعه لوازم خانگی مانند محافظ میوه ، دستگاه تولید ژله و مربا ، آبمیوه گیری برقی ، خشک کن غذا ، قهوه ساز کوچک و قهوه ساز تجاری و قطعات یدکی آنها و غیره است. بر. این محصول به طور گسترده ای در صنایع مدرسه ، دولت ، پذیرایی و مهمان نوازی مورد استفاده قرار می گیرد. و غیره بیشتر شرایط محصول دارای استاندارد فنی و کیفیت اتحادیه اروپا ، ایالات متح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سازمانی متخصص در زمینه تولید ، بازاریابی و تحقیق و توسعه لوازم خانگی مانند محافظ میوه ، دستگاه تولید ژله و مربا ، آبمیوه گیری برقی ، خشک کن غذا ، قهوه ساز کوچک و قهوه ساز تجاری و قطعات یدکی آنها و غیره است. بر. این محصول به طور گسترده ای در صنایع مدرسه ، دولت ، پذیرایی و مهمان نوازی مورد استفاده قرار می گیرد. و غیره بیشتر شرایط محصول دارای استاندارد فنی و کیفیت اتحادیه اروپا ، ایالات متحده و سایر کشورهای پیشرفته است.
    با بیش از ۱۰ سال تلاش مداوم مردم ما ، مجموعه کاملی از سیستم مدیریتی را ایجاد کرده و : سیستم مدیریت کیفیت بین المللی را نیز پشت سر گذاشته است ، همچنین دارای گزارش بازرسی کارخانه از ۵۰۰ شرکت برتر است. ما کارکنان با کیفیتی داریم و فروش ، تولید و تحقیق و توسعه را با هم ترکیب می کنیم. با کسب روش فروش سالم و فرآیند تست دقیق ، ما اطمینان حاصل می کنیم که ۱۰۰٪ محصول رضایت بخش با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهیم.
    آنهویی هویینگ از دوستان هر منطقه برای حمایت و اعتمادشان تشکر می کند ، ما اصرار داریم فرهنگ فرهنگی ، استعدادهای علمی و فناوری و مسئولیت اجتماعی را بپذیریم. همه کارکنان شرکت ما انتظار دارند که با شما دست به دست هم دهند و برنده کار کنند ، امیدواریم که ما برای یک عمر طولانی "حرفه ای ، ایمن ، قابل اعتماد" کنار هم باشیم.

    بستن
محصولات
نگهدارنده مایعات گرم با گواهینامه CE
قابلمه مربا و ژله با عملکرد گرم کننده و همزن مربا خوری بازار اروپا
چای ساز برقی ترک با چای خوری 0.7 لیتری و کتری 1.8 لیتری
چای ساز ترکی برقی سنتی با قابلمه و کتری
قهوه ساز ترکیه پلاستیکی
قهوه ساز ترکیه ای DY-205 با گواهینامه CE برای جوشاندن قهوه
قهوه ساز ایبریک ترکی برقی با کیفیت بالا
قهوه ساز ترکیه ای DY205 0.4L
دیگ گرم کننده حرارتی قهوه 6 لیتری آب گرم تجاری
مخزن قهوه داغ از جنس استنلس استیل برقی تجاری
چراغ رومیزی کوشر 11 واتی لامپ یهودی شابات برای مصارف خانگی
همزن دستی 5 سرعته مینی تخم مرغ کوب کننده تخم مرغ همزن برقی