ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱st and ۲nd Floor, A۱ Building. No. ۱۹۶ Junyi Road, Jun'an Town, Shunde, Foshan
  • درباره ما : شرکت تجهیزات پذیرایی ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده برجسته نصب شده از ورق های برقی از جنس استنلس استیل ، تابه های بخارپز ، ظروف و سایر تجهیزات پذیرایی است که به توسعه تجارت سعادتمندانه صدها مشتری از بیش از ۷۰ کشور در سراسر جهان کمک می کند. واقع در صاحب کارخانه خود با بیش از ۶۶۰۰۰ متر مربع ، با بیش از ۳۲ کارگر حرفه ای و یک تیم مدیریت نخبگان برای تجارت داخلی و بین المللی است. هر ماه ، م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات پذیرایی ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده برجسته نصب شده از ورق های برقی از جنس استنلس استیل ، تابه های بخارپز ، ظروف و سایر تجهیزات پذیرایی است که به توسعه تجارت سعادتمندانه صدها مشتری از بیش از ۷۰ کشور در سراسر جهان کمک می کند. واقع در صاحب کارخانه خود با بیش از ۶۶۰۰۰ متر مربع ، با بیش از ۳۲ کارگر حرفه ای و یک تیم مدیریت نخبگان برای تجارت داخلی و بین المللی است. هر ماه ، می تواند بیش از ۵۰،۰۰۰ بشقاب برقی و ۳۰۰،۰۰۰ ظرف با استاندارد های مختلف تولید کند. تمام محصولات قبل از بسته بندی از طریق فرآیند کنترل کیفیت دقیق عبور می کنند.
    محصولات گواهینامه های بین المللی مانند و غیره را دریافت می کنند ، به عنوان یک تولید کننده با کیفیت ورزشی ، به طور انحصاری از استانداردهای مدیریت کار موثر و قابل اعتماد در توسعه محصول و مدیریت کار ، از جمله سیستم مدیریت کیفیت استفاده می کند. و سیستم مدیریت محیط زیست نه تنها محصولات با عملکرد بالا به مشتریان ارائه می دهد ، بلکه خدمات قابل اعتماد مشتری ، پشتیبانی فروش حرفه ای و فن آوری تخصصی را نیز به مشتریان ارائه می دهد. تیم همیشه در خدمت شما هستند!

    بستن