ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۸-۲, Zhenxi Road, West District, Xiaolan Town, Zhongshan City
  • درباره ما : شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاوم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    ما سفارشات هر مشتری را از مشتریان قدیمی و جدید می پذیریم و با تهیه کنندگان داخلی تماس می گیریم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم. پیگیری ما برای دستیابی به بهترین کیفیت و قیمت مناسب ما را به سمت تأمین کنندگان قابل اعتمادی سوق می دهد که توانایی ما را در رقابت بی نظیر می گذارد در حالی که مشتریان ما مورد احترام هستند ، در داخل و در نهایت مهمتر از همه ، سودآور هستند.

    بستن
محصولات
فن پایه نوسانی 18 اینچی با تنظیم 3 سرعت طراحی جدید رنگارنگ (YGF-2626C-1)
تنظیم سرعت فن پایه 18 اینچی (YGF-2638A-1)
16”YGF-3116LCD
16英寸交流防蚊喷雾风扇(FSS402W)
予沃YW-862T现代钻石盖电热水壶
YW-628t 4 卡槽 吐司机
YW-658H 2 卡槽 吐司机
予沃YW-880ST现代圆顶水壶
予沃YW-823T圆顶带温度计水壶
YW-823N复古带水位水壶
予沃767商用多功能破壁料理机
C52201