ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Bajia, Shacheng Industry Area, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : تیم طبقه بندی یک تیم کارخانه ای است که عمدتا انواع مختلفی از تجهیزات را برای مخلوط کردن مایعات ، واکنش ، تخمیر ، پاستوریزاسیون و همگن سازی و همچنین عقیم سازی ارائه می دهد. ما در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده و خدمات جهانی خود را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرده ایم. ما فرم مدیریت موثر را اتخاذ می کنیم: تمرکز کارخانه بر تولید ، بخش کنترل کیفیت بر بازرسی کیفیت ، بنابراین بخش خارجی می تواند توجه بیشتری به خدمات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تیم طبقه بندی یک تیم کارخانه ای است که عمدتا انواع مختلفی از تجهیزات را برای مخلوط کردن مایعات ، واکنش ، تخمیر ، پاستوریزاسیون و همگن سازی و همچنین عقیم سازی ارائه می دهد. ما در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده و خدمات جهانی خود را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرده ایم. ما فرم مدیریت موثر را اتخاذ می کنیم: تمرکز کارخانه بر تولید ، بخش کنترل کیفیت بر بازرسی کیفیت ، بنابراین بخش خارجی می تواند توجه بیشتری به خدمات مشتری داشته باشد. بدیهی است که این فرم کاری بسیار موفق است و تیم درجه بندی اکنون در حال تبدیل شدن به یک تیم ارائه دهنده خدمات درجه بندی برتر برای مشتریان و مشتریان بالقوه است.
    کاری که ما انجام می دهیم
    شما می توانید ابزار استاندارد ما مانند حوضچه مخلوط کردن آب ، ضد عفونی کننده شمع شیر ، هموژنایزر کرم و اجاق لوبیای ژاکت دار را پیدا کنید. ماهی می تواند ضدعفونی کننده ضدعفونی کننده و اتوکلاو دندانپزشک در خط مشاغل ما باشد. شما همچنین می توانید برای انواع مخازن فشار بالا و فشار پایین خدمات سفارشی دریافت کنید. دستگاه کیسه سازی و ماشین آلات بسته بندی نیز محصول فوق العاده داغ ما هستند.
    بازار ما
    بازار اصلی ما در آمریکای شمالی و آسیایی است. در سال ۲۰۱۶ ، ما در شرف کشف بازار آمریکای جنوبی هستیم.
    خدمات ما
    عضو تیم باتجربه ما آماده شنیدن درخواست شما ، نیاز شما را فکر می کند و پس از گوش دادن و تفکر محصول مناسب را به شما ارائه می دهد.
    وعده های ما
    پاسخ به موقع به ایمیل و تماس تلفنی شما ارائه خواهد شد. تمام نظرسنجی های پستی در طول روز در کمتر از ۲ ساعت پاسخ داده می شوند. تمام تماس های تلفنی را می توان در عرض ۱ دقیقه دریافت کرد. انواع روش های تماس مانند و غیره در دسترس است تا شبکه کاملی از اطلاعات را به شما ارائه دهد.
    درباره تحویل
    زمان تحویل بستگی به مقدار سفارش شما دارد. ما تحویل به موقع را برای همه مشتریان ارائه می دهیم و شما فقط یک قطعه ماشین یا خط پردازش کامل خریداری نمی کنید.
    اگر به اطلاعات دیگری نیاز دارید ، لطفاً مستقیماً با کارکنان خدمات آنلاین ما تماس بگیرید.

    بستن