ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huiya International ۲۳۰۷, No.۱۱۰۷ Tiantong North Rd., Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۷ پیدا شد ، یک شرکت حرفه ای تولید و بازاریابی است ، ما در زمینه محصولات مکانیکی ، محصولات پلاستیکی ، محصولات در فضای باز ، زمینه تبلیغات ، زمین های ورزشی و غیره تخصص داریم.شرکت ما دارای یک گروه جوان و نخبگان تجارت انرژی است. به منظور انطباق با جهانی سازی اقتصادی ، فرصت ها و چالش های ایجاد شده توسط ورودی ، پشتیبانی شده توسط هیئت مدیره شرکت ، ما به فلسفه تجارت جه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۷ پیدا شد ، یک شرکت حرفه ای تولید و بازاریابی است ، ما در زمینه محصولات مکانیکی ، محصولات پلاستیکی ، محصولات در فضای باز ، زمینه تبلیغات ، زمین های ورزشی و غیره تخصص داریم.
    شرکت ما دارای یک گروه جوان و نخبگان تجارت انرژی است. به منظور انطباق با جهانی سازی اقتصادی ، فرصت ها و چالش های ایجاد شده توسط ورودی ، پشتیبانی شده توسط هیئت مدیره شرکت ، ما به فلسفه تجارت جهت گیری انسانی ، تجارت قابل اعتماد پایبند هستیم.
    وعده شرکت در مورد بهره وری انرژی ، آسایش ، ایمنی و سازگاری با محیط زیست پایه محکمی برای محصول ما است. ما با بسیاری از شرکتهای عالی در صنعت خود همکاری نزدیک داریم بنابراین می توانیم تولید با حجم بالا را برای شما فراهم کنیم.
    ما وارد رقابت بازار می شویم ، مقیاس تجاری خود را بزرگتر می کنیم تا ارتباط تجاری ثابت و طولانی با مشتریان در سراسر جهان برقرار کنیم.
    ما صمیمانه امیدواریم که شما برای مذاکرات تجاری بیایید و برای رونق مشترک روابط تجاری برقرار کنید.

    بستن
محصولات
چهار نقطه ای توپ تک ردیفی
چهار نقطه ای توپ تک ردیفی
بلبرینگ چرخشی، یاتاقان صفحه گردان
بلبرینگ اسلو
بلبرینگ حلقه چرخان
بلبرینگ خطی، بوش توپ خطی
راه غلتکی متقاطع، راهنمای غلتکی متقاطع
راهنمای خطی HIWIN، راهنما خطی
راهنمای خطی، راهنما خطی
پیچ توپ
شناسه بلبرینگ تماس چهار نقطه ای بیش از 150 میلی متر
غلتک استوانه ای