ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : RM۷۰۴, AUX BUILDING, RILI MIDDLE ROAD, YINZHOU DISTRICT, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : لوازم جانبی تجهیزات بیش از ۲۰ سال است که یک تولید کننده و صادر کننده تجهیزات آشپزخانه تجاری حرفه ای در شهر نینگبو (نزدیک شانگهای) است.ما می توانیم انواع محصولات فولاد ضد زنگ را که به طور گسترده در زمینه های آشپزخانه هتل و رستوران استفاده می شود ، ارائه دهیم. محصولات ما عمدتا صفحات براق کننده از جنس استنلس استیل ، تلگراف آب ، قابلمه قهوه ، سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل است. پایه قابل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لوازم جانبی تجهیزات بیش از ۲۰ سال است که یک تولید کننده و صادر کننده تجهیزات آشپزخانه تجاری حرفه ای در شهر نینگبو (نزدیک شانگهای) است.
    ما می توانیم انواع محصولات فولاد ضد زنگ را که به طور گسترده در زمینه های آشپزخانه هتل و رستوران استفاده می شود ، ارائه دهیم. محصولات ما عمدتا صفحات براق کننده از جنس استنلس استیل ، تلگراف آب ، قابلمه قهوه ، سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل است. پایه قابل تنظیم برای وسایل آشپزخانه ، فیلترهای گریس بافل .
    به عنوان یک تولید کننده حرفه ای لوازم آشپزخانه ، کیفیت محصولات و سرویس ها را مطابق با مفهوم مورد نظر برای اطمینان از ایمنی و سلامت خدمات کیترینگ جهت برآوردن بهتر نیازها و خواسته های مشتری ، مرتباً بهبود می بخشد.
    با طیف گسترده ای از محصولات ، رقابتی ترین قیمت ها ، کیفیت عالی ، خدمات پس از خدمات و تجارب گسترده صادراتی در تجارت جهانی. ما می توانیم نیاز مشتری را برآورده کنیم.
    در حال حاضر ، محصولات ما در بازارهای داخلی و خارج از کشور فروش بسیار خوبی دارند. ما می خواهیم برای ایجاد آینده ای روشن و سود متقابل با شما همکاری کنیم.
    پیشاپیش از توجه سریع شما بسیار قدردانی می کنیم ، ما مشتاقانه منتظریم به زودی از شما صحبت کنیم.

    بستن