ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Fengxin Industrial Area, Yichun City, Jiangxi Province, China
  • درباره ما : تاسیس در سال ۲۰۱۷ ، واقع در منطقه صنعتی ، استان جیانگشی ، چین ، . شرکت تابعه شرکتشرکت مواد جدید ، آموزشی ویبولیتین جیانگشی-نینگ شین. آیا سازمانی متخصص در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش گرافیت ویژه است. کل سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیون است. مساحت آن بیش از ۷۰۰۰۰ است و سالانه ۱۰۰۰۰ تن گرافیت ویژه تولید می کند ، که را به عنوان پیشرو در صنعت ملی تبدیل می کند.در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ ، نینگ شین توسط هیئت مدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس در سال ۲۰۱۷ ، واقع در منطقه صنعتی ، استان جیانگشی ، چین ، . شرکت تابعه شرکت
    شرکت مواد جدید ، آموزشی ویبولیتین جیانگشی-نینگ شین. آیا سازمانی متخصص در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش گرافیت ویژه است. کل سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیون است. مساحت آن بیش از ۷۰۰۰۰ است و سالانه ۱۰۰۰۰ تن گرافیت ویژه تولید می کند ، که را به عنوان پیشرو در صنعت ملی تبدیل می کند.
    در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ ، نینگ شین توسط هیئت مدیره جدید جدید چین قرار گرفت. کد سهام است ، و کد سهام ۸۳۹۷۱۹ است.
    شرکت مواد جدید ، آموزشی ویبولیتین جیانگشی-نینگدا عمدتا در پردازش محصول گرافیت ، خدمات تطبیق محصول گرافیت ، تهیه مواد گرافیت ، الکترود گرافیت و محصولات گرافیت برای صنعت لیتیوم ، صنعت خاکی کمیاب ، صنعت ماشین آلات ، هوا فضا ، نیمه هادی و صنعت فتوولتائیک خورشیدی ، همراه با خدمات فنی مربوطه محصولات و کاربرد فنی برنامه فرآیند به روزرسانی.
    با فناوری تولید عالی ، خدمات پس از فروش خوب ، سهم بازار بالا و تکیه بر مزیت مواد جدید ، سرمایه و مدیریت شرکت مادر ، آموزشی ویبولیتین در حال توسعه است. سریع. ما خود را وقف گسترش زنجیره ویژه صنعت گرافیت می کنیم و در ساخت استراتژی کامل صنعت گرافیت در آینده مشارکت می کنیم.

    بستن