ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : B-۰۲۸, ۴th/F, Zhenxing Building, Taizi Road,Shekou, Nanshan,Shenzhen,China
  • درباره ما : در شنژن ، چین واقع شده است که نزدیک هنگ کنگ است و حمل و نقل آن بسیار راحت است.شکلما در طراحی و ساخت قالب های قالب تزریق بزرگ خودرو برای ضربه گیرها ، داشبورد ، پانل درب ، جلو پنجره ، و غیره قالب پلاستیک / تزریق ، فتوتایپ ، قالب ریخته گری تخصص داریم که سالانه حدود ۱۰۰۰ قالب در سراسر جهان از جمله اروپا ، آمریکای شمالی ، ژاپن ، هند تولید می کنیم و آسیای شرقی و جنوبی تحویل داده شود.قطعات تزری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شنژن ، چین واقع شده است که نزدیک هنگ کنگ است و حمل و نقل آن بسیار راحت است.
    شکل
    ما در طراحی و ساخت قالب های قالب تزریق بزرگ خودرو برای ضربه گیرها ، داشبورد ، پانل درب ، جلو پنجره ، و غیره قالب پلاستیک / تزریق ، فتوتایپ ، قالب ریخته گری تخصص داریم که سالانه حدود ۱۰۰۰ قالب در سراسر جهان از جمله اروپا ، آمریکای شمالی ، ژاپن ، هند تولید می کنیم و آسیای شرقی و جنوبی تحویل داده شود.
    قطعات تزریق
    ما توسط در سال ۲۰۰۷ تأیید شده ، ما اصرار داریم که با استانداردهای / ۱۴۰۰۱ مطابقت داشته باشیم. علاوه بر ۵۴ دستگاه تزریق از ، ما تجهیزات و تجهیزات برای قالب گیری پنوماتیک ، قالب بخار با کمک بالا ، قالب دو رنگ ، پردازش ثانویه و غیره داریم.

    با در نظر گرفتن شارژ از طراحی منابع تا قالب سازی ، ما می توانیم محصولات ساده را با ساده سازی زنجیره تأمین ، با قیمت رقابتی ارائه دهیم. ما همچنین قصد داریم پشتیبانی کامل و کاملاً بنیادی برای تولید با حجم بالا ارائه دهیم.
    صلاحیت ها
    در سال ۱۹۹۵ در شنژن تاسیس شد ، متخصص در زمینه تحقیق و توسعه برای مطابقت با نیازهای بازار و تبدیل شدن به یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت. کارخانه ها با هم ۸۰،۰۰۰ فوت مربع از فضای کف و بیش از ۱۰۰،۰۰۰ فوت مربع از فضای کارگاه را اشغال می کنند. ما شرکت های تابعه دیگری در شنژن ، دونگ گوان ، کونشان و غیره داریم ، گروه ما بیش از ۱۵۰۰ کارمند ساخته است ، ظرفیت سالانه حدود ۱۰۰۰ ابزار و ۰.۸ میلیارد عملکرد سالانه. با بیش از ۲۰ سال توسعه ، ما تیم های حرفه ای و بین المللی برای ساخت ابزار تشکیل داده ایم.
    مرکز تولید
    ما بیش از ۶۰ مجموعه تجهیزات ساخت قالب پیشرفته داریم. از سیستم پیشرفته برای طراحی و سیستم برای مدیریت سازمانی استفاده می کند. اطلاعات و منابع به موقع و شفاف در شرکت به اشتراک گذاشته می شوند. این محیط به یکپارچه سازی فرآیندهای طراحی و ساخت کمک می کند و در تولید ابزارهایی با دقت بالا بسیار سود می برد.
    درباره ما
    کارخانه قالب سازی ما یکی از موفق ترین شرکت های خصوصی در چین است. ما یک تولید کننده بزرگ ابزار لوازم خانگی و خودرویی هستیم که در زمینه بهینه سازی قطعات ، طراحی ابزار ، ساخت ، فروش و خدمات تخصص داریم. شرکت ما در ارائه محصولات با کیفیت بالا ، فنی و رقابتی به مشتریان ما تمرکز دارد. و ما قصد داریم بهترین تامین کننده و شریک تجاری بلند مدت شما باشیم.
    نمایه گروه
    کارخانه قالب سازی ما یکی از موفق ترین شرکت های خصوصی در چین است. ما یک تولید کننده بزرگ ابزار لوازم خانگی و خودرویی هستیم که در زمینه بهینه سازی قطعات ، طراحی ابزار ، ساخت ، فروش و خدمات تخصص داریم. شرکت ما در ارائه محصولات با کیفیت بالا ، فنی و رقابتی به مشتریان ما تمرکز دارد. و ما قصد داریم بهترین تامین کننده و شریک تجاری بلند مدت شما باشیم.
    بیش از ۶۰ مجموعه تجهیزات ساخت قالب پیشرفته داشته باشید. از سیستم پیشرفته برای طراحی و سیستم برای مدیریت سازمانی استفاده می کند. اطلاعات و منابع به موقع و شفاف در شرکت به اشتراک گذاشته می شوند. این محیط به یکپارچه سازی فرآیندهای طراحی و ساخت کمک می کند و در تولید ابزارهایی با دقت بالا بسیار سود می برد. پس از سالها تمرین و تجارب ، با تکنیکهای اصلی صنعت ابزار مانند و غیره آشنا هستیم و به ما گواهینامه های زیادی اعطا می شود از جمله "شرکت های شنژن بالا و جدید" و و شرکت فناوری نوین "مورد تقدیر قرار گرفت.
    فرهنگ شرکت
    اصل: خریداران ، کارمندان و رضایت شرکت پیگیری ابدی ما است.
    خط مشی: تعالی و بهبود مستمر
    ارزش: کیفیت ، کامل بودن ، حرفه ای بودن ، نوآوری
    چشم انداز: یک تولید کننده بین المللی قالب خودرو برتر است
    اصل: زنده ماندن در کیفیت ، توسعه از فناوری ، همگام بودن با بازار ، ایمان به خدمات ، تلاش برای برد-برد.

    بستن