ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۱۲, No. ۱, XinJjian Road, Xinqi, Beilun, Ningbo, CN
  • درباره ما : یک شرکت بازرگانی محصولات خط لوله است که در نینگبو چین واقع شده است. مشاغل اصلی محصولات مرتبط با لوله کشی و را به مشتریان جهانی صادر می کند. صداقت ، صداقت و مشتری مداری از اصول تجاری ما هستند ، در حالی که حرفه ای بودن ، راه حل یک مرحله ای و تیم مشتاق با نگرش کاری متفکرانه ما را به یک انتخاب عالی برای مشتریان جهانی تبدیل کرده است.منطقه محصول اصلی ما شامل: شیلنگ های انعطاف پذیر ، شیرآلات ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت بازرگانی محصولات خط لوله است که در نینگبو چین واقع شده است. مشاغل اصلی محصولات مرتبط با لوله کشی و را به مشتریان جهانی صادر می کند. صداقت ، صداقت و مشتری مداری از اصول تجاری ما هستند ، در حالی که حرفه ای بودن ، راه حل یک مرحله ای و تیم مشتاق با نگرش کاری متفکرانه ما را به یک انتخاب عالی برای مشتریان جهانی تبدیل کرده است.
    منطقه محصول اصلی ما شامل: شیلنگ های انعطاف پذیر ، شیرآلات ، اتصالات ، سر دوش ، شیر آب ، قطعات بخاری آب ، زهکشی ها ، تجهیزات خاص و غیره ...
    مزایای ما:
    کم برای چندین مورد -
    ما با بیش از ۵۰ کارخانه همکاری می کنیم ، شما فقط نیاز به سفارش محصولات کم مقدار برای هر گروه محصول دارید. از آنجا که طیف گسترده ای از محصولات و منابع ما ، ما می توانیم چندین مورد را در یک سفارش تهیه کنیم ، در وقت و هزینه گران شما صرفه جویی می شود.
    قیمت های رقابتی
    همانطور که سالهاست با کارخانه های خود کار می کنیم ، معاملات قیمتی طولانی مدت داریم که به ما امکان می دهد بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهیم و مشتریان خود را در بازار رقابتی کنیم.
    کنترل کیفیت خوب -
    ما از اول تا آخر کنترل کیفیت را اعمال می کنیم. موارد زیر را درج کنید اما محدود نکنید:
    کارخانه های متفکر ، فقط معتبرترین ها را با تجربه صنعت قابل اعتماد و سیستم مدیریت برتر انتخاب کنید.
    ب - کنترل کیفیت در مرحله فرآیند و بازرسی کیفیت نهایی قبل از حمل و نقل ، که توسط مهندسان باتجربه کیفیت اجرا شده است. دستمزد و پاداش با عملکرد ماهانه و سالانه با کیفیت متصل می شوند ، مطمئن شوید کار آنها به روشی مسئولانه انجام شده است.
    ارتباطات حرفه ای -
    ما دارای تجربه های غنی در صنعت خط لوله ، با مهارت های ارتباطی عالی انگلیسی ، مسئولیت پذیری بسیار بالا ، نگرش کار و اشتیاق موفق هستیم.
    مزیت بومی سازی
    ما صنعت خط لوله چین را به خوبی می شناسیم ، به علاوه مزیت زبان محلی ، برای ما آسان است که کارخانه های هدفمند شما را پیدا کنیم و همه کارهای تحقیقاتی قبلی و ادغام منابع را انجام دهیم.

    بستن
محصولات
ست ترکیبی سر دوش
سر دوش دستی
سر دوش دیواری
سر دوش کوه سقفی
لوازم جانبی مغناطیسی
لوازم جانبی دوش
سیستم دوش
اتصالات لوله برنجی
اتصالات پلاستیکی Pex
اتصالات برنجی Pex
اتصالات پوش فیت
اتصالات فشرده سازی برنجی