ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۹۷, Qianqiao Road, Qianqiao Industrial Park, Fengxian District, Shanghai, China
  • درباره ما : شانگهای آشپزخانه تجهیزات شرکت ، آموزشی ویبولیتین سازنده درجه یک داخلی آشپزخانه تجاری است. کارخانه ما در شانگهای پایگاه تجهیزات تولید آشپزخانه واقع شده است. ما تحقیق و توسعه صنعت لوازم آشپزخانه ، فن آوری ، تولید ، خدمات و سایر زمینه های حرفه ای و منابع زنجیره تامین را به عنوان ماموریت خود ادغام می کنیم. محصولات ما در زمینه صنعت کامل ، کالاهای مصرفی با دوام و تجهیزات غذایی تجاری دخیل هستند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای آشپزخانه تجهیزات شرکت ، آموزشی ویبولیتین سازنده درجه یک داخلی آشپزخانه تجاری است. کارخانه ما در شانگهای پایگاه تجهیزات تولید آشپزخانه واقع شده است. ما تحقیق و توسعه صنعت لوازم آشپزخانه ، فن آوری ، تولید ، خدمات و سایر زمینه های حرفه ای و منابع زنجیره تامین را به عنوان ماموریت خود ادغام می کنیم. محصولات ما در زمینه صنعت کامل ، کالاهای مصرفی با دوام و تجهیزات غذایی تجاری دخیل هستند. شانگهای یودو متعهد است که به مشتریان تجاری با صرفه جویی در مصرف انرژی ، هوشمند ، همه کاره ظروف آشپزخانه و راه حل های نمایش غذا ، محصولات پوشش داده شده بو دادن ، سرخ کردن ، سرخ کردن عمیق ، پخت و پز ، بخارپز و سایر وسایل آشپزخانه و دستگاه های نمایش ، که به طور گسترده ای در غذاخوری ، در سوپرمارکت ها ، رستوران های هتل و زنجیره ای در صنعت مواد غذایی.
    ارزش شرکت ما "کامل بودن ، نوآوری ، تمرکز و اشتراک" است. ما تیم توسعه ، کارکنان خط مقدم مجرب و ماهر ، تیم فروش مشتاق و حرفه ای و یک سیستم مدیریت کامل شرکت را تجربه کرده ایم. ما تقاضای مشتری را به عنوان نقطه شروع در نظر می گیریم ، رضایت مشتری خوشبختی و پیگیری ماست.
    خدمات با کیفیت سفارشی ما توسط تعداد زیادی از خریداران برتر داخلی به همان اندازه دریافت شده است. به دلیل جلسات گاه به گاه مشتریان خارجی ، ما امیدواریم که بازار گسترده تری را باز کنیم. لطفاً باور کنید که کسی که ما را انتخاب می کند باید یک موقعیت برنده باشد.
    در آینده ، شرکت تجهیزات آشپزخانه شانگهای ، آموزشی ویبولیتین متعهد به رهبری نوآوری و توسعه صنعت لوازم آشپزخانه برای حل چالش های همیشه در حال تغییر است.

    بستن