ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Potang Village, Shaoxing, Zhejiang, China
  • درباره ما : تولید کننده چینی گرمکن غذایی لامپ حرارتی ، ایستگاه کنده کاری ، صفحه اسکراب و ایستگاه مخصوص اسکراب چرخشی و ایستگاه اسکراب قابل حمل. ما ظروف بوفه سطح بالا را به طور حرفه ای طراحی و تولید می کنیم. ما سعی در طراحی طول عمر بیشتر و محصولات کاربر پسند و محصولات / قطعات سفارشی داریم تا تقاضای مشتری خود را تأمین کنیم.ایستگاه های اسکراب چرخشی ترکیبی و ایستگاه های اسکراب متحرک مجموعه اصلی محصولات ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده چینی گرمکن غذایی لامپ حرارتی ، ایستگاه کنده کاری ، صفحه اسکراب و ایستگاه مخصوص اسکراب چرخشی و ایستگاه اسکراب قابل حمل. ما ظروف بوفه سطح بالا را به طور حرفه ای طراحی و تولید می کنیم. ما سعی در طراحی طول عمر بیشتر و محصولات کاربر پسند و محصولات / قطعات سفارشی داریم تا تقاضای مشتری خود را تأمین کنیم.
    ایستگاه های اسکراب چرخشی ترکیبی و ایستگاه های اسکراب متحرک مجموعه اصلی محصولات هستند که ما را از سایر مارک ها و تولیدکنندگان جدا می کند. همه در ۱ و ۱ در تمام مراکز عملکردی با چشم انداز شگفت انگیز تجربه مشتری در رستوران را بهبود می بخشد.
    صفحات طراحی شده از پایین اسکراب با بقیه سوسک ها متفاوت هستند. قاب با صفحه گرم کننده به آزاد شدن سینک آب برای شستشو بدون علامت جوش سیم و پیچ کمک می کند. درپوش های دربی کار را به راحتی و کامل انجام می دهیم. مکانیک به درب بستگی دارد تا عمر صفحات هیدرولیک بسیار طولانی تر از دستگاه های شستشو باشد. از طرف دیگر ، درپوش مکانیکی لولا درپوش باز را بیمه می کند ، در هر زاویه بین ۰ ~ ۹۰ درجه متوقف می شود ، نیازی نیست که بی خیال باز و بسته شدن ظروف غلاف شوید.
    قطعات ترکیبی چند منظوره از گرمکن غذا و ایستگاه حکاکی لامپ گرمایی گزینه های سفارش انعطاف پذیر را به مشتریان ما ارائه می دهند. هر قسمت از لامپ و صفحه حرارتی با حداقل ۲ گزینه برای حک کردن مشتری ما. ما همچنین پیشنهادات خود را برای کمک به مشتریان خود در انتخاب قطعات مناسب در لامپ های حرارتی و ایستگاه های حکاکی مناسب ارائه می دهیم. این گزینه ها و ترکیبات ضرب نیز به مشتریان سفارشی ما کمک می کند تا انعطاف پذیر طراحی خاص خود را داشته باشند.
    کالاهای بهتر نصب شده برای شما.
    --- بهتر از برگزار می شود ، ما توسط گرمکنندگان غذا هستیم.

    بستن