ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۵۸ Shijing Street, Lin'an, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک تامین کننده ، مشاور و طراح شیشه های تزریق ، بطری های شیشه ویال ، درپوش های لاستیکی ، واشر های درپوش کلاهک ، درب های ویال ها ، تاپ های لب به لب ، درب های آلومینیوم و درزگیرهای ویال برای نیازهای بسته بندی شماست. انتخاب آنلاین ما مناسب و مناسب است تا شما بهترین انتخاب محصولات را با بهترین قیمت بدست آورید.ما مقادیر کم یا زیاد را به سراسر دنیا ارسال می کنیم. ما یک شرکت کوچک هستیم ، قادر به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تامین کننده ، مشاور و طراح شیشه های تزریق ، بطری های شیشه ویال ، درپوش های لاستیکی ، واشر های درپوش کلاهک ، درب های ویال ها ، تاپ های لب به لب ، درب های آلومینیوم و درزگیرهای ویال برای نیازهای بسته بندی شماست. انتخاب آنلاین ما مناسب و مناسب است تا شما بهترین انتخاب محصولات را با بهترین قیمت بدست آورید.
    ما مقادیر کم یا زیاد را به سراسر دنیا ارسال می کنیم. ما یک شرکت کوچک هستیم ، قادر به ارائه خدمات شخصی هستیم که اختصاص به ارسال کالاهای خوب برای افراد مورد نیاز دارد.
    کیفیت عالی. بیشتر ویال هایی که ما حمل می کنیم برای تجارت دارویی و آزمایشگاهی ساخته شده اند ، بنابراین در صورت خرید با قیمت کامل ، کیفیت خوبی دارند و بسیار گران هستند. اینها کالاهای شلخته ای نیستند که اغلب در تجارت صنایع دستی یافت می شوند.
    بیشتر ویال های ما ویال های سرمی هستند ، نوعی که برای نگهداری واکسن استفاده می شود. آنها دارای یک گردن لبه دار هستند ، یک سپتوم لاستیکی (درپوش) را می پذیرند و با یک مهر و موم آلومینیومی (کلاه محافظ) که به دور گردن ویال بسته می شود ، بسته می شوند. مهر و موم چین دار ، سپتوم را روی ویال فشرده می کند و یک مهر و موم هوا می شود.

    بستن
محصولات
بطری سمپاش قلمی 5 میلی لیتر، 8 میلی لیتر، 10 میلی لیتر
بطری اسپری پلاستیکی 8 میلی لیتری + درپوش قلمی برای بسته بندی عطر
کیسه آلو، کیسه زیپی کیسه آلومینیومی برای بسته بندی تبلت با لیبل های چاپی
مهر و موم برجسته نشانگر 2 میلی لیتری PC با LOGO PC سفارشی
درپوش‌های مهر و موم بالای سه‌بعدی برجسته آبی روشن با لبه‌های اطراف
سرپوش برجسته آرم آزمایشگاه قرمز 20 میلی‌متری درپوش آرم سفارشی که روی آن باز می‌شود
ویال شیشه ای با چاپ صفحه زرد بطری های آرم سفارشی
برچسب هولوگرام رنگ سبز