ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸-۱, Central Business, No. ۵۴ Dashani Street, Haishu District, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : تولید شده در دهه ۱۹۹۰ ، به عنوان یک شرکت صنعتی با فن آوری بالا و تامین کننده تخصصی میکروسکوپ ، ما انواع رسانه های معمولی میکروسکوپ و لوازم جانبی آن را تولید می کنیم که در زمینه هایی مانند آموزش ، بهداشت ، صنعت و علمی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تحقیقات و ... استفاده شده و استفاده شده است.ما در زمینه میکروسکوپ ، که بیش از ۲۵ سال بایگانی شده است ، تخصص داریم و میکروسکوپ ما به حدود ۸۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید شده در دهه ۱۹۹۰ ، به عنوان یک شرکت صنعتی با فن آوری بالا و تامین کننده تخصصی میکروسکوپ ، ما انواع رسانه های معمولی میکروسکوپ و لوازم جانبی آن را تولید می کنیم که در زمینه هایی مانند آموزش ، بهداشت ، صنعت و علمی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تحقیقات و ... استفاده شده و استفاده شده است.
    ما در زمینه میکروسکوپ ، که بیش از ۲۵ سال بایگانی شده است ، تخصص داریم و میکروسکوپ ما به حدود ۸۰ کشور و منطقه صادر شده است. همه محصولات ما دارای گواهینامه هستند.
    ما همیشه متعهد می شویم که آخرین توسعه فناوری اپتیک و الکترونیک پیشرو در جهان ، توسعه ابزار با کارایی بالا و ارضای تقاضای کاربران نهایی را دنبال کنیم.
    محصولات هر روز بیشتر مورد استقبال مشتریان در سراسر جهان قرار می گیرند. شرکت ما به طور مداوم تلاش می کند تا پشتیبانی از فن آوری ، کیفیت عالی و بهترین خدمات پس از فروش را به کاربران جهان ارائه دهد.
    .
    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و محصولات ما ، لطفاً به وب سایت ما به شرح زیر مراجعه کنید ،
    اگر به محصولات ما علاقه دارید ، خوشحال خواهیم شد که اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم و پیشنهادات رقابتی را برای مراجعه شما ارائه دهیم.

    بستن
محصولات
ZTX-PW7045LCD
XSZ-PW208LCD
N-PW400LCD
N-PW300LCD
N-PW400T
N-PW300
ZTX-PW7045
N-PW510
PW-BK5000FT
Phase-Contrast-Kit
XIB-PW2000M
XZB-PW605