ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shangjiao ۱۲, Guancang District, Zhangmutou Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : خیزران طبیعی ، عصای معطر درمانی ، چوبهای معطر فرار ، تولید کنندگان و صادر کنندگان مجموعه هدایای پخش کننده نی است. تولید ما از عطر درمانی ، چوب خیزران ، چوب خیزران ، پخش کننده نی خانگی آروماتراپی با کیفیت خوب ، به نمایندگی از رطوبت کمتر از ۱۰ از محصولات خشک مهمان ، و رطوبت برای دیدار بین المللی استانداردهای صادرات برای از بین بردن کپک پودری باقیمانده.ما برای برش مشخصات با طول های مختلف از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    خیزران طبیعی ، عصای معطر درمانی ، چوبهای معطر فرار ، تولید کنندگان و صادر کنندگان مجموعه هدایای پخش کننده نی است. تولید ما از عطر درمانی ، چوب خیزران ، چوب خیزران ، پخش کننده نی خانگی آروماتراپی با کیفیت خوب ، به نمایندگی از رطوبت کمتر از ۱۰ از محصولات خشک مهمان ، و رطوبت برای دیدار بین المللی استانداردهای صادرات برای از بین بردن کپک پودری باقیمانده.
    ما برای برش مشخصات با طول های مختلف از برش اتوماتیک دقیق استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نوسانات مقطع دایره می تواند به ۹۹٪ برسد. تولید ما از چوب خیزران معطر درمانی ، چوب خیزران ، پخش کننده رایحه درمانی از طریق یک فرآیند خشک کردن کپک کنترل دقیق آفات ، اطمینان حاصل می کند که مشکل رخ نمی دهد و کپک زده پروانه خورده در شرایط نگهداری مناسب است. رقبای اصلی ما و کشورهای مختلف صادر کننده در سراسر جهان بوده اند که حجم صادرات آنها ۸۰۰۰۰۰۰ دلار در اروپا ، ژاپن و سایر کشورها بوده است.
    از نظر کیفیت ، محصولات خیزران اندونزیایی وارداتی را به عنوان ماده اولیه تولید می کند و با کیفیت ارزان با کیفیت بالا تلاش می کند. اکثر کاربران محصولات در سراسر کشور فروش خوبی دارند!
    یک نخل خزنده است که در یک جنگل گرمسیری خاردار رشد می کند ، ۱۳ دسته وجود دارد که ۶۰۰ گونه شناخته شده وجود دارد. طول خیزران می تواند تا بیش از ۲۰۰ متر برسد. از آنجا که بافت مقاوم و محکم است ، خیزران به طور گسترده ای در رایحه درمانی ، مبلمان و سایر تولیدات استفاده می شود. خیزران طبیعی خام از انواع مختلف به طور گسترده ای در سراسر جهان پخش می شود ، به ویژه در جنگل های بارانی در جنوب شرقی آسیا ، آمریکای جنوبی و آفریقا.

    بستن