ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : B۲۳, Ascendas Park, No. ۳۸۸ Xinping Street, Industrial Park, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : یکی از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده حرفه ای با خط تولید ۲۱ اتوماتیک کامل است که برای بطری های شیشه ای نوشیدنی ، ۸ خط تولید اتوماتیک کامل برای لیوان های شیشه ای ، بطری های شیشه ای کهربا ، بطری های شراب و غیره استفاده می شود. ما دارای فن آوری و تخصص پیشرفته ساخت در زمینه صنعت شیشه هستیم ، هزاران طرح مختلف بطری شیشه ای و شیشه شیشه را توسعه داده ایم ، به خصوص ما می توانیم خدمات را با تو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده حرفه ای با خط تولید ۲۱ اتوماتیک کامل است که برای بطری های شیشه ای نوشیدنی ، ۸ خط تولید اتوماتیک کامل برای لیوان های شیشه ای ، بطری های شیشه ای کهربا ، بطری های شراب و غیره استفاده می شود. ما دارای فن آوری و تخصص پیشرفته ساخت در زمینه صنعت شیشه هستیم ، هزاران طرح مختلف بطری شیشه ای و شیشه شیشه را توسعه داده ایم ، به خصوص ما می توانیم خدمات را با توجه به مشتریان هر ایده یا نیاز خاصی ارائه دهیم. علاوه بر این ، ما خدمات درخواست ویژه را از تطبیق بسته شدن مختلف ، چوب پنبه ، قطره چکان تا بازیافت دکوراسیون برای بطری های شیشه ای ، از جمله یخ زدایی ، اسپری ، چاپ روی صفحه ، منبت ، مهر زنی داغ و کاربرد ارائه می دهیم.
    از سال سیم را در چین گرفته است و اولین تجارت ما است كه هم از سیستم بازرسی كیفیت و هم از نظر تأیید اعتبار مدیریت محیط عبور می كند. بعلاوه ، افراد نه تنها محصولات ما را به عنوان محصولات عادی صنعتی می بینند ، بلکه آنها را به عنوان یک اثر هنری با ارزش با کیفیت بالا در نظر می گیرند. در ذهن هر ، کیفیت همیشه در درجه اول اهمیت قرار دارد ، کیفیت فوق العاده خدمات ارزش افزوده ما در محصولات ، قیمت رقابتی و قول ما در زمان مناسب باعث تقویت رابطه اعتماد متقابل بین و مشتریان جهانی ما است.

    بستن
محصولات
بطری شیشه ای ماراسکا 750 میلی لیتری
بطری دوریکا شفاف 25cl
بطری شیشه ای سس تند 5 اونس (150 میلی لیتر)
شیشه بیضی شکل 2 اونس
شیشه گیره 500 میلی لیتری کوچک
بطری های شیشه ای آب میوه 16 اونس
بطری ادویه 100 میلی لیتری با درپوش آسیاب، آسیاب نمک
شیشه های میسون 4 اونس، 8 اونس با درپوش فلزی
شیشه عسل 250 میلی لیتری با درپوش فلزی
گردهای کهربایی با قطره چکان های شیشه ای حباب سیاه
بطری گرد بوستون شفاف 2 اونس، بطری سنگ چخماق 20/400
کلاهک دنده ای