ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۲۸ Jingde Road, Guoxi Street, Ouhai District, Wenzhou City, Zhejiang Province
  • درباره ما : شرکت لوازم الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین دستگاه سندیکایی کمیته انجمن صنایع سبک چین برای کالاها است. محصولات اصلی این شرکت بخار کننده های برقی حرارتی برای از بین بردن پشه ها ، بخار کننده های شاداب کننده هوا ، داروهای ضد یون مو و غیره است.با توسعه و گسترش به مدت ۱۰ سال ، شرکت ما ، تولید کننده معروف ، یک سیستم عملکردی را تشکیل داد: محصولات طراحی و توسعه ، قالب سازی ، ساخت ، بازاریابی و خدمات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین دستگاه سندیکایی کمیته انجمن صنایع سبک چین برای کالاها است. محصولات اصلی این شرکت بخار کننده های برقی حرارتی برای از بین بردن پشه ها ، بخار کننده های شاداب کننده هوا ، داروهای ضد یون مو و غیره است.
    با توسعه و گسترش به مدت ۱۰ سال ، شرکت ما ، تولید کننده معروف ، یک سیستم عملکردی را تشکیل داد: محصولات طراحی و توسعه ، قالب سازی ، ساخت ، بازاریابی و خدمات پس از فروش. این شرکت با هدف تأمین تقاضای مصرف کننده ، به نوآوری در زمینه فنی اختصاص داده است. اکنون بیش از صدها مدل و بیش از ۲۴ میلیون قطعه برای ظرفیت تولید سالانه وجود دارد که قسمت عمده ای از بازار بخارکننده بخاری برقی داخلی را تشکیل می دهد. ما با بسیاری از شرکت های شناخته شده رابطه مکمل فضیلتی برقرار می کنیم. در همین حال ، محصولات به بسیاری از کشورها و مناطق به عنوان مثال تایوان ، ژاپن ، کره ، اروپا ، آمریکا و غیره صادر می شود.
    مفهوم مدیریت "مردم گرا" باعث می شود قدرت اقتصادی و تکنولوژیکی قوی داشته باشیم. با حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع ، تعداد زیادی از تکنسین های سطح متوسط ​​و سطح بالا ، تجهیزات پیشرفته تولید ، چندین خط تولید ، شرکت در حال حاضر تاسیس کرده است سیستم مدیریت کیفیت عالی. به تازگی ، کیفیت محصول اولین صفحه داخلی و پیش بینی <شرایط فنی عمومی ایمنی برای حشره کش های بهداشتی خانگی> ، قرص قرص> و سایر تنظیمات استاندارد ملی یا صنعتی.
    این شرکت گواهینامه را گذرانده و در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک شرکت با تکنولوژی بالا معرفی شده است. محصولات ما منحصراً از استاندارد پیروی می کنند. آزمایش شده توسط مرکز تشخیص کیفیت استان ژجیانگ ، شاخص عملکرد هر محصول یا بالاتر از استانداردهای صنعت سازگار است و همچنین تمام الزامات صدور گواهینامه بین المللی و غیره را برآورده می کند. این شرکت روحیه "عینیت ، نوآوری ، استقرار و کارآفرینی" را دارد و خواستار همکاری با تمام مشتریان جدید و قدیمی است و تمام تلاش خود را برای کار و تلاش برای توسعه متقابل می کند.

    بستن