ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۱F., ۹۸ West Zhongshan Road, Zhenjiang, Jiangsu, China
  • درباره ما : در شهر ژن جیانگ واقع شده است و از حمل و نقل مناسب برخوردار است. شرکت بازرگانی دارای مجوز واردات و صادرات است که گواهینامه کیفیت بیمه ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۰۰ را تهیه می کند.این شرکت تخصصی در زمینه محصولات مکانیکی ، ماشین آلات کشاورزی ، تریلر ، محصولات الکتریکی ، محصولات شیمیایی و دارویی ، چراغ ها و لامپ ها ، ظروف بامبو ، پارچه ها و منسوجات و غیره ....این شرکت با مجموعه ای منحصر به فرد ، کیفیت عال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شهر ژن جیانگ واقع شده است و از حمل و نقل مناسب برخوردار است. شرکت بازرگانی دارای مجوز واردات و صادرات است که گواهینامه کیفیت بیمه ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۰۰ را تهیه می کند.
    این شرکت تخصصی در زمینه محصولات مکانیکی ، ماشین آلات کشاورزی ، تریلر ، محصولات الکتریکی ، محصولات شیمیایی و دارویی ، چراغ ها و لامپ ها ، ظروف بامبو ، پارچه ها و منسوجات و غیره ....
    این شرکت با مجموعه ای منحصر به فرد ، کیفیت عالی و لوازم جانبی غنی ، یک سیستم کامل از خطوط تجاری ایجاد کرده است. ما برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل کیفیت محصول ، خرید ، تولید ، کنترل کیفیت و مدیریت تحویل محصول از سیستم های جمع آوری اطلاعات یکپارچه استفاده می کنیم.
    رعایت قوانین اساسی سود متقابل و برابری. این شرکت با دوستان خود از بیش از ۵۰ کشور و منطقه در سراسر جهان روابط تجاری برقرار کرده است. با دوستي گسترده و تقويت تفاهم متقابل ، در كل حجم واردات و صادرات خود به رشد مداومي دست يافته و با خدمات گرم و خوب خود در داخل و خارج از كشور ، اعتماد دوستان را جلب كرده است.
    ما خدمات ایمن ، فوری ، راحت کالا ، خدمات اعلامیه گمرکی و خدمات حمل و نقل اقیانوس ، زمینی یا هوایی را ارائه می دهیم. ما با قوانین و دستورالعمل های مختلف ، اقدامات بین المللی سازگار می شویم و خود را وقف توسعه سالم می کنیم. ما از دوستان تجاری در داخل و خارج از کشور برای برگزاری هرچه بیشتر همکاری اقتصادی و تجاری خارجی خود برای برگزاری گفتگوهای تجاری صمیمانه استقبال می کنیم.

    بستن
محصولات
خنک کننده
جعبه ماهیگیری
کیف سخت ضد آب
قیچی
پلی فسفات آمونیوم
پارافین کلر 70
پنتا اریتریتول و میکرونیزه
آسیاب برنج