ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۱, Shangjin Road, B Area, Xingxing Plastics Industrial Park, Jiaojiang, Taizhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی ، آموزشی ویبولیتین به طور رسمی در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد که تولید کننده محصولات الکترونیکی و الکتریکی با تجهیزات پیشرفته ، قدرت قوی و مدیریت کامل است. ما همچنین مجوز صادرات داریم. ما عمدتا در ساخت یک سری از محصولات لباس مو ، مانند سشوار ، اتو مو و غیره کار می کنیم.ما مجموعه کاملی از تجهیزات ساخت قالب ، خط مونتاژ و تجهیزات اندازه گیری و نظارت بر کیفیت رایانه ای داریم ، در همین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی ، آموزشی ویبولیتین به طور رسمی در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد که تولید کننده محصولات الکترونیکی و الکتریکی با تجهیزات پیشرفته ، قدرت قوی و مدیریت کامل است. ما همچنین مجوز صادرات داریم. ما عمدتا در ساخت یک سری از محصولات لباس مو ، مانند سشوار ، اتو مو و غیره کار می کنیم.
    ما مجموعه کاملی از تجهیزات ساخت قالب ، خط مونتاژ و تجهیزات اندازه گیری و نظارت بر کیفیت رایانه ای داریم ، در همین حال ، ما همچنین یک تیم از تکنسین های مجرب متخصص در ماشین آلات و مناطق الکترونیکی ، از جمله مدیریت تولید و کنترل کیفیت داریم. با تلاش ۱۰ ساله ، ما همچنان محصولات خود را بهبود می بخشیم ، ما گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت ، گواهینامه برای گواهینامه اجباری محصول چین و را تصویب کرده ایم. محصولاتی از قبیل سشوار ، اتوی مو و پنکه سقفی دارای طراحی و کیفیت بهینه می باشد که مورد استقبال تجار جهان قرار گرفته و به بسیاری از کشورها و مناطق مانند اروپا ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه فروخته شده است. .
    ما اولویت اصلی کیفیت و اولویت مشتری را رعایت می کنیم ، ما صمیمانه از نامه ها ، تماس ها و سوالات شما برای همکاری تجاری استقبال می کنیم. ما شما را از بهترین خدمات خود در همه زمان ها اطمینان می دهیم.

    بستن
محصولات
شانه مو تاشو پلاستیکی صاف کننده مو
دستگاه ماساژور صورت پاک کننده سیلیکونی صورت ضد آب قابل حمل
برس مو LED 3 در 1
برس مو سالن آرایش مد برای صاف کننده مو
دستگاه آرایشگاه حرفه ای اتو فر مو
دستگاه فر کننده اتو حرفه ای کامل و اتومات
لیزر موهای زائد IPL محبوب حذف موهای زائد IPL در منزل
YS-SET
PLUG
ماساژور ABS سیلیکونی رول ماساژور بدن
گیره موی حرفه ای با قدرت عالی با صدای کم بدون گیر کردن مو
YS-848