ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Lianyungang Baishun Medical Treatment Articles Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Bailu Town, Guannan District, Lianyungang City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : تولید کننده محصولات پنبه و گاز جاذب با بیش از ۳۰ سال سابقه هستیم.پنبه جاذب و گاز با مواد ۱۰۰ همه محصولات اساسی ما هستند ، رول پنبه ای ، پنبه زیگزاگ ، توپ پنبه ای ، پنبه دندان ، حلقه پنبه ، پد پنبه ای و رول گاو ، پارچه تمیز کننده گواز ، اسفنج دام ، زیگزاگ گاز ، باند گاز و در عین حال ما می توانیم محصولات جدیدی را برای مشتری خود تولید کنیم که از شرایط ویژه آنها پیروی می کند و محصولات دیگر ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده محصولات پنبه و گاز جاذب با بیش از ۳۰ سال سابقه هستیم.
    پنبه جاذب و گاز با مواد ۱۰۰ همه محصولات اساسی ما هستند ، رول پنبه ای ، پنبه زیگزاگ ، توپ پنبه ای ، پنبه دندان ، حلقه پنبه ، پد پنبه ای و رول گاو ، پارچه تمیز کننده گواز ، اسفنج دام ، زیگزاگ گاز ، باند گاز و در عین حال ما می توانیم محصولات جدیدی را برای مشتری خود تولید کنیم که از شرایط ویژه آنها پیروی می کند و محصولات دیگر را در این صنعت تجارت می کند.
    تا کنون بیش از ۳۰۰ کارمند برای ۳ کارخانه داریم ، یکی عمدتا محصولات پنبه خام واقع در استان جینگسو ، دیگری محصولات گاز و واقع در استان هوبئی ، ما یک کارخانه جدید در سال ۲۰۱۷ ساختیم که به طور عمده محصولات پنبه ای و پنبه ای تولید می کند.
    کیفیت اصل ماست ، کیفیت مهمترین چیز در کل فرآیند است.
    تمام محصولات ما با استاندارد مطابقت دارند و دارای گواهینامه های هستند.
    بسته به کیفیت و قیمت های رقابتی ما ، محصولات ما به آمریکا ، اروپای شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و غیره صادر می شود.
    به منظور ارتقا کارخانه و محصولات خود ، ما در نمایشگاه های و غیره خدمت می کنیم.
    امیدوارم فرصتی برای ملاقات شما در غرفه خود داشته باشیم.
    شرکت ما نه تنها شرکت قدیمی با بیش از ۳۰ سال سابقه بلکه یک تیم جدید پر جنب و جوش است. ما هرگز مسئولیت اجتماعی را هنگام رشد فراموش نمی کنیم. از اوایل سال ۲۰۰۹ ، ما بیش از ۴ میلیون یوان برای ساخت بزرگترین فناوری تصفیه فاضلاب در این زمینه هزینه کرده ایم و در ۳۰ آوریل ۲۰۱۰ اداره تصویب فاضلاب شهری را تصویب کردیم.

    بستن