ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳/F, Electronic Workshop, No. ۵, Donghu Comprehensive Bonded Zone, No. ۷۷۷, Guanggu Third Road, Wuhan Free Trade Zone, Wuhan, Hubei, China
  • درباره ما : از سال ۲۰۰۱ در زمینه محصولات هوافضا فعالیت داشته و پس از ۱۸ سال تلاش در این زمینه در حال انجام است. در سال ۲۰۱۵ ، در سه هیئت مدیره جدید ذکر شد (نماد سهام ۸۳۶۲۸۱) و اولین شرکت فهرست شده از سه هیئت مدیره جدید است که وارد منطقه هواپیمایی داخلی خدمات تولید کننده مدرن می شود.پایگاه اصلی تولید این شرکت در منطقه مرزی استان های جیانگ سو و ژجیانگ بود ، سپس هسون به دلیل افزایش هزینه های منطقه ساحل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۲۰۰۱ در زمینه محصولات هوافضا فعالیت داشته و پس از ۱۸ سال تلاش در این زمینه در حال انجام است. در سال ۲۰۱۵ ، در سه هیئت مدیره جدید ذکر شد (نماد سهام ۸۳۶۲۸۱) و اولین شرکت فهرست شده از سه هیئت مدیره جدید است که وارد منطقه هواپیمایی داخلی خدمات تولید کننده مدرن می شود.
    پایگاه اصلی تولید این شرکت در منطقه مرزی استان های جیانگ سو و ژجیانگ بود ، سپس هسون به دلیل افزایش هزینه های منطقه ساحلی ، به ویژه کمبود نیروی کار فزاینده ، در اوایل سال ۲۰۱۳ به ووهان نقل مکان کرد. در طی این سالها ، هسون چندین بار پشت سر هم شاخه هایی از کیف ها ، جوراب های هواپیمایی و مژه ها را در اطراف ووهان نصب کرد. در حال حاضر ، کارخانه در منطقه چسبناک کامل دریای بالتیک با مساحت حدود ۵۰۰۰ مترمربع برای بسته بندی تمام محصولات استفاده می شود و ظرفیت سالانه آن به ۶۰۰۰۰۰۰ بسته هوافضا می رسد. علاوه بر این ، شرکت های تابعه کاملاً در هنگ کنگ دارد و تقریباً ۶۰۰۰ فوت مربع انبار ترانزیت محصول وارداتی را در اختیار دارد تا اطمینان حاصل شود که کارایی بالایی در تجارت و صادرات وجود دارد. و دارای گواهینامه است.
    وقف می کند تا از بازار داخلی استفاده کند و در زمینه راه آهن و گردشگری پرسرعت پیشرفت کرده است. در حال کپی برداری از تجربه پیشرفته و بالغ صنعت لوازم جانبی هواپیمایی و استفاده از آن در بازار مصرف گردشگری داخلی و پیشتازی در این زمینه است.

    بستن
محصولات
منابع H-SUN