ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
QUANZHOU LUCKY STAR LIGHT INDUSTRIAL ARTCRAFTS CO., LTD
  • تعداد بازدید : ۸۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۲۰ South Section YunGu Industrial Area, Fengze District, Quanzhou, Fujian, China
  • درباره ما : دفتر مرکزی ستارگان لاکی در اکتبر ۲۰۰۱ تأسیس شد و در شهر ، استان فوجیان واقع شده است. با کارخانه کاملاً تحت مالکیت مورد تأیید و دو دفتر شعبه در چنگهای ، گوانگدونگ و ییو ، ژجیانگ ، گردش مالی سالانه ما نزدیک به ۱۰ میلیون دلار است.شرکت ما در زمینه تولید ، ساخت و بازاریابی اسباب بازی ، لوازم التحریر ، کیف و غیره تخصص دارد. ما خدمات بسیار خوبی از جمله توسعه و طراحی محصول ، الحاق دلبستگی ، ترتی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دفتر مرکزی ستارگان لاکی در اکتبر ۲۰۰۱ تأسیس شد و در شهر ، استان فوجیان واقع شده است. با کارخانه کاملاً تحت مالکیت مورد تأیید و دو دفتر شعبه در چنگهای ، گوانگدونگ و ییو ، ژجیانگ ، گردش مالی سالانه ما نزدیک به ۱۰ میلیون دلار است.
    شرکت ما در زمینه تولید ، ساخت و بازاریابی اسباب بازی ، لوازم التحریر ، کیف و غیره تخصص دارد. ما خدمات بسیار خوبی از جمله توسعه و طراحی محصول ، الحاق دلبستگی ، ترتیب آرایش ، برنامه تولید ، کنترل کیفیت ، صادرات کالا ، تجارت مستند و بازخورد به موقع به مشتریان ارائه می دهیم.
    با استفاده از مفهوم "تراشیدن یک ستاره ظریف خوش شانس ، کسب محبوبیت در سراسر جهان" ، تمام محصولات توسط یا سایر شرکت های معتبر آزمایش آزمایش می شوند. سرورهای مجله را به عنوان متخصص اسباب بازی ، لوازم التحریر و جواهرات می دانند. نمایشگاه یونگو نمایش هدایای شکلی ، محبوب و نفیس را به دو هدایای اسباب بازی کودکان و هدایای تجاری تقسیم می کند. آنها جلسه ای جدید ، مدرن ، سرگرم کننده ، آموزشی و ایمن با رشد روانشناختی ، جسمی و سلامتی کودکان هستند. ستاره خوش شانس از اعتبار و اعتبار خوبی در خانه و خارج از کشور برخوردار است و عناصر فرهنگ سنتی چین را ادغام می کند و تازگی را مشخص می کند. توسعه ستاره خوش شانس با کیفیت بالا نیاز به پشتیبانی و همکاری شرکت دارد. ما صمیمانه منتظر داشتن یک همکاری طولانی مدت دوستانه ، سودمند و متقابل و برنده با تمام مشتریان جدید و قدیمی هستیم. از بازدید خود در هر زمان خوش آمدید!

    بستن