ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲, ۳rd Floor, Yuhua Building, No. ۱۴۶ Baogang Road, Tianxin Community, Sungang Street, Luohu District, Shenzhen, GuangDong,China.
  • درباره ما : یک تامین کننده حرفه ای تلفن و لوازم جانبی است. با تلاش فوق العاده و تجربه گسترده ، شرکت ما در سال ۲۰۰۳ به بازار توزیع بین المللی گسترش یافت ، و شهرت زیادی در بازار تلفن های همراه ، رایانه ها و خدمات تدارکات ایجاد کرده است.با پشتیبانی از توانایی قوی ، پشتیبانی ، سیستم کنترل کیفیت دقیق و سیاست مدیریت پیشرفته ، نه تنها یک سیستم محصول بالغ بلکه یک زنجیره خدمات عالی نیز ایجاد کرده ایم. خدمات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تامین کننده حرفه ای تلفن و لوازم جانبی است. با تلاش فوق العاده و تجربه گسترده ، شرکت ما در سال ۲۰۰۳ به بازار توزیع بین المللی گسترش یافت ، و شهرت زیادی در بازار تلفن های همراه ، رایانه ها و خدمات تدارکات ایجاد کرده است.
    با پشتیبانی از توانایی قوی ، پشتیبانی ، سیستم کنترل کیفیت دقیق و سیاست مدیریت پیشرفته ، نه تنها یک سیستم محصول بالغ بلکه یک زنجیره خدمات عالی نیز ایجاد کرده ایم. خدمات مشتری بسیار واجد شرایط ما یک مزیت برجسته است و کل تیم ما به اصل "خدمات مجدانه ، بدون نقص در کیفیت و ادعای مشتریان اعتقاد ندارند. "در نتیجه ، بخش خدمات مشتری ما در تلاش است تا خدمات عالی ، پایدار و کارآمد را به همه مشتریان ارائه دهد. ما اعتقاد داریم که "نیازهای مشتری" برتر است و همیشه به سرعت به درخواست های آنها پاسخ می دهد در حالی که به تغییر تقاضاهای بازار توجه زیادی می کند.
    در حال حاضر شرکت ما پرونده های تغییر در مورد نیاز مشتری را جمع آوری کرده است تا در موقعیت بهتری برای ارائه محصولات و خدمات مورد نیاز آنها باشیم. علاوه بر این ، ما می توانیم برای سرعت بخشیدن به ارسال سفارشات ، کارهای اداری را پردازش کنیم.
    به عنوان یک نتیجه مستقیم از ترجمه بازاریابی خود برای ارائه خدمات به مشتریان مستقیم در سپتامبر ۲۰۰۶ ، ما قادر به ارائه قیمت های ترجیحی و خدمات متناسب با آنها هستیم. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید و یا به دنبال تهیه کننده ای برای انجام سفارشات نصب شده خود هستید ، لطفاً برای بحث در مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید.

    بستن
محصولات
تلفن همراه با برند اصلی اپل آیفون 4 اس، گوشی هوشمند آیفون 4
برند اصلی 2016 فروش داغ آیفون 6 اسمارتفون
آیفون 12و13 پرو مکس حافظه 512 گیگابایت تشخیص چهره
اپل آیفون 12 مینی 64 گیگابایتی 128 گیگابایتی 256 گیگابایتی آنلاک مشکی آبی سبز قرمز سفید