ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۸th Floor, Block A, Bantian International Center, ۵ Huancheng South Road, Longgang District, Shenzhen City, China
  • درباره ما : رقابتی ترین لوازم جانبی اصلی آیفون و سامسونگ. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا وب سایت رسمی ما را بررسی کنید: . ساخت چین. بیافناوری در سال ۲۰۱۵ در بازار به عنوان بزرگترین کارخانه الکترونیکی در جهان تأسیس شد. فروش مستقیم کارخانه. شما می توانید از طریق سریع و بهترین خدمات ما ، هر آنچه برای ارتقا تجارت خود نیاز دارید ، بدست آورید.در صورت راه اندازی کارخانه تقریباً هر نوع دستگاه الکترونیکی می تواند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    رقابتی ترین لوازم جانبی اصلی آیفون و سامسونگ. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا وب سایت رسمی ما را بررسی کنید: . ساخت چین. بیا
    فناوری در سال ۲۰۱۵ در بازار به عنوان بزرگترین کارخانه الکترونیکی در جهان تأسیس شد. فروش مستقیم کارخانه. شما می توانید از طریق سریع و بهترین خدمات ما ، هر آنچه برای ارتقا تجارت خود نیاز دارید ، بدست آورید.
    در صورت راه اندازی کارخانه تقریباً هر نوع دستگاه الکترونیکی می تواند در منطقه شنژن تولید شود. یافتن انواع مختلف اجزا و مهندسان ساخت واحدها آسان است.
    ما کلیه لوازم جانبی موبایل را با قیمت کاملا رقابتی می فروشیم و سرویس می دهیم. فقط عمده فروشی بیشتر مشتریان ما از اروپا ، آمریکای شمالی و جنوبی می آیند.
    کالاهای موجود در بازار اکنون عمدتا برای فروش خرده فروشی است ، به این معنی که کیفیت بسیار بهتر از سایر بازارهای عمده فروشی است.
    در مقایسه با سایر عمده فروشان یا کارخانه ها ، تنوع غنی محصولات مزیت برجسته ماست. در همین حال ، قیمت ما برای حمایت از تجارت شما واقعاً رقابتی است. ما با هم بزرگ می شویم با همکاری با ما می توانید روی بازار محلی خود تمرکز کنید.
    ما ارزان ترین ، اما مناسب ترین را برای شما نمی فروشیم.

    بستن